Otrogen med styvsonens 16-årige kompis
Ägglossning och fyllekåt på rödvin är ingen bra kombination. Har vaknat upp idag till ett tungt samvete kring det som hände frampå småtimmarna i natt. Jag, styvsonen och hans lika gamla 16-årige kompis satt på altanen och hade det trevligt igår kväll, vi grillade, drack gott och umgicks. Runt midnatt troppade sonen av för att gå in och lägga sig. Då började min fyllekåthet kicka in och tyvärr kan jag inte motstå att mätta den när den väl infinner sig, detta i kombination med ägglossning alltså...Livsfarligt!
Jag och hans kompis blir att prata om sex om hur han ser på tjejer i hans ålder etc och om han varit med någon i hans ålder och om han varit med någon äldre (43) som jag.
Sedan gör vinet och fyllkåtheten mig lite "provokativ" och det ena leder till det andra i soffan på altanen. Allt är egentligen över på 2-3 minuter men ändå illa nog. Min man kom hem vid 7-snåret och ville att jag skulle kliva på honom efter hans jobbnatt men då hade jag redan fått mitt behov mättat...Jag drog den vanliga valsen om trött, huvudvärk och att jag varit uppe sent (sant!).
Nu har grabbarna åkt och fiskat och jag hoppas verkligen att hans kompis kan behålla "vår" hemlighet...