• Anonym (Hellan43)

Otrogen med styvsonens 16-årige kompis

Ägglossning och fyllekåt på rödvin är ingen bra kombination. Har vaknat upp idag till ett tungt samvete kring det som hände frampå småtimmarna i natt. Jag, styvsonen och hans lika gamla 16-årige kompis satt på altanen och hade det trevligt igår kväll, vi grillade, drack gott och umgicks. Runt midnatt troppade sonen av för att gå in och lägga sig. Då började min fyllekåthet kicka in och tyvärr kan jag inte motstå att mätta den när den väl infinner sig, detta i kombination med ägglossning alltså...Livsfarligt!

Jag och hans kompis blir att prata om sex om hur han ser på tjejer i hans ålder etc och om han varit med någon i hans ålder och om han varit med någon äldre (43) som jag.

Sedan gör vinet och fyllkåtheten mig lite "provokativ" och det ena leder till det andra i soffan på altanen. Allt är egentligen över på 2-3 minuter men ändå illa nog. Min man kom hem vid 7-snåret och ville att jag skulle kliva på honom efter hans jobbnatt men då hade jag redan fått mitt behov mättat...Jag drog den vanliga valsen om trött, huvudvärk och att jag varit uppe sent (sant!).

Nu har grabbarna åkt och fiskat och jag hoppas verkligen att hans kompis kan behålla "vår" hemlighet...

• Svar på tråden Otrogen med styvsonens 16-årige kompis
  • Motherinlaw
    Anonym (Råger Mår) skrev 2025-06-29 16:01:43 följande:
    En 16-åring är inte ett barn, han är byxmyndig.

Men du låter mer grötmyndig. En sån där som vet hur allt ska vara och som trycker ner andra. 
    Otroligt många mobbare och elaka människor här i tråden. 
  • Mayjel
    Anonym (BS) skrev 2025-06-29 12:14:50 följande:
    I call bullshit när det gäller hela den här historien. Menar du att både din son och hans kompis har gått om ett år i grundskolan? För ingen börjar väl gymnasiet året man fyller 17? 
    Självklart är det BS, alltsammans. Frågan är vad man ens får ut av dessa lögner? Inte är det ett trivsamt forum iallafall. 
  • Anonym (Men stackars)

Ja det är ju lite synd om alla som skriver uppenbart avslöjande språk och dessutom är svindåliga på att hitta på.

• Anonym (Uppenbarligen)

Uppenbarligen fabrikerad historia. Runktråd... TS kan inte ens svara på folks kritik... hennes man kommer tidigt på morgonen och vill ha henne men "hennes behov är mättat" efter in ut sprut 3 min med en pojkvasker.. Nej nej nej..

• Anonym (Lejon mamma)
    Anonym (Råger Mår) skrev 2025-06-29 16:01:43 följande:
    En 16-åring är inte ett barn, han är byxmyndig.

Men du låter mer grötmyndig. En sån där som vet hur allt ska vara och som trycker ner andra. 
    Jag har två barn, i tonåren. Ena är 17. Och vet du vad? Även om 17 åringen är byxmyndig så är det fortfarande ett barn på väldigt många sätt. 

Det var en 40+ kvinna som blev kåt och inte kunde kontrollera sig. Bara äckligt beteende och inget annat. 
  • Anonym (? Kanske?)
    Mayjel skrev 2025-06-30 00:14:39 följande:
    Självklart är det BS, alltsammans. Frågan är vad man ens får ut av dessa lögner? Inte är det ett trivsamt forum iallafall. 
    Vad han får ut av sin modifierade runkfantasi är svar som säger att det är ok. 

Vilket sedan blir till "eftersom det är ok om en styvmamma gör så här är det också ok om en styvpappa gör samma". 

Och så bjuder sedan TS sin styvdotter med kompis på.alkohol i förhoppning om att ligga med styvdotterns kompis utan dåligt samvete.
  • Anonym (Knappast!)

Klart man förstår att detta är någons fantasi och inte på riktigt.
    Så många klantigheter som görs.
    Det är 18 års gräns på folköl så en styvmamma gör fel som låter 16 åringar dricka det i hennes sällskap.
    Att hon skulle vara otrogen, kan hända men klantigt med styvsonens kompis som kan avslöja allt och hela förhållandet skulle då avslutas.
    Hon utsätter också  styvsonen för pinsamheter, troligtvis skulle han skämmas om det kom ut att hans styvmamma är onykter och har sex med hans kompis som är 16 år då hon druckit och blivit påverkad och även låtit killarna dricka folköl trots att dom inte är 18 år.

Man kan göra många dumheter men så många på en gång, vem är så klantig?
    Visserligen är det inte många procent i en folköl men hon skulle vara en påverkad 43 åring som har sex med en 16 åring som hon sett dricka folköl trots sin ålder.
    Absolut att killens föräldrar har rätt att reagera på att hon har druckit, låtit deras son dricka folköl och sen haft sex med honom.
    Hur fick killarna folkölen? det är förbjudet att köpa ut eller ge folköl till 16 åringar.
    Mannen lär inte ge henne någon chans om det kommer fram.

Tror inte ett dugg på detta, det var någons fantasi/dröm.

• Cheers

Vad gulligt! Romantik på terassen.

• Andyponken
    Anonym (Knappast!) skrev 2025-07-01 16:55:58 följande:

Klart man förstår att detta är någons fantasi och inte på riktigt.
    Så många klantigheter som görs.
    Det är 18 års gräns på folköl så en styvmamma gör fel som låter 16 åringar dricka det i hennes sällskap.
    Att hon skulle vara otrogen, kan hända men klantigt med styvsonens kompis som kan avslöja allt och hela förhållandet skulle då avslutas.
    Hon utsätter också  styvsonen för pinsamheter, troligtvis skulle han skämmas om det kom ut att hans styvmamma är onykter och har sex med hans kompis som är 16 år då hon druckit och blivit påverkad och även låtit killarna dricka folköl trots att dom inte är 18 år.

Man kan göra många dumheter men så många på en gång, vem är så klantig?
    Visserligen är det inte många procent i en folköl men hon skulle vara en påverkad 43 åring som har sex med en 16 åring som hon sett dricka folköl trots sin ålder.
    Absolut att killens föräldrar har rätt att reagera på att hon har druckit, låtit deras son dricka folköl och sen haft sex med honom.
    Hur fick killarna folkölen? det är förbjudet att köpa ut eller ge folköl till 16 åringar.
    Mannen lär inte ge henne någon chans om det kommer fram.

Tror inte ett dugg på detta, det var någons fantasi/dröm.

Text hämtat från systemet bolagets hemsida.

Är det olagligt att bjuda hemma?

Det är inte olagligt att bjuda sin tonåring på ett glas vin till maten,
    men det kan sända ut fel signaler. Att köpa alkohol så att din tonåring kan ta med sig ut ? det är langning, och olagligt.

• Anonym (Knappast!)
    Andyponken skrev 2025-07-01 23:28:18 följande:
    Text hämtat från systemet bolagets hemsida.

Är det olagligt att bjuda hemma?

Det är inte olagligt att bjuda sin tonåring på ett glas vin till maten,
    men det kan sända ut fel signaler. Att köpa alkohol så att din tonåring kan ta med sig ut ? det är langning, och olagligt.

Vid frågor avseende alkohol är det alkohollagen som tillämpas.

Det är inte brottsligt att förtära alkohol om man är under 18 år och sålunda kan man inte tilldelas något straff eller annan påföljd. Det är dock olagligt att sälja, skaffa fram eller ge bort alkohol till någon som är under 20 år, (3 kap. 7 och 9 § alkohollag). Beträffande folköl gäller motsvarande den som inte har fyllt 18 år.

• Anonym (Hmm)

Jag gissar på nån man som vill se om svaren blir annorlunda, när det gäller äldre kvinna med ung pojke. 

Oavsett vad så är båda lika äckligt. Jag tänker att man söker sig till så mycket yngre, för att man själv befinner sig på samma mentala nivå.

• Cheers
    Anonym (Hmm) skrev 2025-07-02 08:04:35 följande:

Jag gissar på nån man som vill se om svaren blir annorlunda, när det gäller äldre kvinna med ung pojke. 

Oavsett vad så är båda lika äckligt. Jag tänker att man söker sig till så mycket yngre, för att man själv befinner sig på samma mentala nivå.

Hade det varit OK om pappan hade satt på sextonåringen? Jag tänker PRIDE och att homosex är fint. Vore det inte homofobt att fördöma sådan kärlek?
  • Anonym (Hmm)
    Cheers skrev 2025-07-02 08:12:28 följande:
    Hade det varit OK om pappan hade satt på sextonåringen? Jag tänker PRIDE och att homosex är fint. Vore det inte homofobt att fördöma sådan kärlek?

Nä, var läser du det? Jag skrev att båda är lika äckliga, oavsett om det är män eller kvinnor som är med en tonåring. 

Homosex är inget jag lägger värdering i. Det är varken finare eller fulare än heterosex. Det är ålderskillnaden det handlade om. Jag tycker Inte att det är fint att ligga med någon som kan vara i ens barns ålder. Varken män eller kvinnor.

Comprende?

• Cheers
    Anonym (Hmm) skrev 2025-07-02 09:41:53 följande:

Nä, var läser du det? Jag skrev att båda är lika äckliga, oavsett om det är män eller kvinnor som är med en tonåring. 

Homosex är inget jag lägger värdering i. Det är varken finare eller fulare än heterosex. Det är ålderskillnaden det handlade om. Jag tycker Inte att det är fint att ligga med någon som kan vara i ens barns ålder. Varken män eller kvinnor.

Comprende?

Jo, homosex anses nog ett strå vassare. Varför skulle det annars hyllas så intensivt i media? Det ligger ju också så väl med identitetspolitiken som ju är högsta mode. Det finaste är att tillhöra någon grupp, svart, gay/lesbisk o.s.v. Dock inte gruppen  vita hetrosexuella män, förtryckarna.
  • Jesper f
    Cheers skrev 2025-07-02 12:47:25 följande:
    Jo, homosex anses nog ett strå vassare. Varför skulle det annars hyllas så intensivt i media? Det ligger ju också så väl med identitetspolitiken som ju är högsta mode. Det finaste är att tillhöra någon grupp, svart, gay/lesbisk o.s.v. Dock inte gruppen  vita hetrosexuella män, förtryckarna.
    Fast det kommer inte hjälpa i det här fallet om det så vore fallet, det är ytterst få som skulle anse det inträffade OK oavsett, det är väldigt omdömeslöst av den vuxne att ens agera på något liknande. 
  • Cheers
    Jesper f skrev 2025-07-02 12:57:36 följande:
    Fast det kommer inte hjälpa i det här fallet om det så vore fallet, det är ytterst få som skulle anse det inträffade OK oavsett, det är väldigt omdömeslöst av den vuxne att ens agera på något liknande. 
    Ja, ja. Jag bara polemiserar eller provocerar eller vad det heter. Visst har du rätt. Vilken subba/slampa som går på en setonåring. Jag håller med.
  • Woweffect
    Anonym (Mia47) skrev 2025-06-29 11:47:18 följande:

Syster! Du är inte ensam. Gjorde en liknande grej för några somrar sedan. Gubben bortrest i jobbet.  Midsommarafton och lekarna på dagen blev till "klädpoker" på kvällen i takt med att spriten och ölen kom fram och berusningsgraden och framförallt fyllekåtheten. steg...Har aldrig varken förr eller senare varit så kåt på kuk som jag var då. Jag var heller inte ensam om det. Det slutade med att "alla på midsommarfesten knullade alla" (inte riktigt men nästan) och bland annat blev jag tagen bakifrån knäståendes mitt på golvet av grannens 17-årige son när "alla" såg på (åtminstone inbillar jag mig det men de var nog upptagna med att knulla varandra) och senare under natten också fick grannen själv en ridtur ute i hammocken... sonen var bättre (åtminstone nyktrare). 

Lyckades hålla det "hemligt" fram till julhelgen men på juldagen kom gubben på mig och grannsonen när jag red honom i baksätet på vår bil....sedan var det kört. Tips från "coachen" Låt det vara en engångsgrej så rinner det förhoppningsvis ut i sanden. En fördel kan ju också vara att prata med killen att det är en grej mellan er (om han inte redan förstår det, killar i den åldern är förståndigare än man tror)

Bla hände detta på festen. Bara jag som skulle vilja veta mer?
Svar på tråden Otrogen med styvsonens 16-årige kompis