• Anonym (Porr)

Homo/bi porr

Jag är en helt vanlig hetro kvinna som ofta när jag kollar på porr blir mest upphetsad av homo eller bi sex. Både kvinnor ihop, män ihop eller en blandning. Blir otroligt tänd av att kolla på det men skulle inte vilja uppleva något av det i verkliga livet. Nån som känner igen sig!m?

• Svar på tråden Homo/bi porr
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Bikille) skrev 2025-07-02 17:12:18 följande:
    Vad är det du gillar o se med 2 män? Vad får du ut av det? Och vad är favoriten att se?
    Bästa är gruppsex där alla har sex med alla.
    En tjej och en kille som turas om att suga eller rida/bli påsatta är också hett. 
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Lina) skrev 2025-07-02 17:45:46 följande:
    Bästa är gruppsex där alla har sex med alla.
    En tjej och en kille som turas om att suga eller rida/bli påsatta är också hett. 
    Ja det är härligt. Njuta ska alla göra
  • Anonym (Lova)

Jag är tjej och hetero men tänder väldigt mycket på att se på bögporr. Inte på lesbisk porr dock. Men två män som njuter fullt ut med varandra, det är fina grejer det. 😊

Gillar biporr med två män och en kvinna också. Vet inte om jag hade velat uppleva det irl dock. Tanken är lockande men frågan är om jag hade velat om det väl blev verklighet. 

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Lova) skrev 2025-07-02 19:31:30 följande:

Jag är tjej och hetero men tänder väldigt mycket på att se på bögporr. Inte på lesbisk porr dock. Men två män som njuter fullt ut med varandra, det är fina grejer det. 😊

Gillar biporr med två män och en kvinna också. Vet inte om jag hade velat uppleva det irl dock. Tanken är lockande men frågan är om jag hade velat om det väl blev verklighet. 

Jag säger testa en gång. Sen säger du om du gillar det eller inte. Man lever bara en gång. 
  • Anonym (Lova)
    Anonym (Bikille) skrev 2025-07-02 20:09:31 följande:
    Jag säger testa en gång. Sen säger du om du gillar det eller inte. Man lever bara en gång. 
    Nu är jag gift med en man som inte är intresserad av att testa nåt sånt så det blir nog inget med det, men skulle saker ändras i framtiden så kanske..
  • Anonym (My)

Kollar jag porr så blir det gay med bara killar. Blir äcklad av kvinnor i porr.

• Anonym (Bee)

Jag är bikille. Tänder på straightporr och gayporr med män, inte intresserad av lesbisk porr däremot.

• Anonym (Jonny)

Rollspelar anonymt med olika peersoner, ofta med binyfiken attityd. Vi har trekant med en kvinna och njuter även av varandra.

När jg växte upp var homosex något skamfyllt, otäckt, farligt, olagligt. Nu på ålderns höst har skammen tonat bort och jag kan tänka mig mycket mer som vore skönt. En chatkompis vill att vi träffas och gör det tillsammans, men jag är inte riktigt där än. Men man kanske inte ska ha det ogjort. Min fru har gett mig frikort för att vara otrogen, och att jag inte ska berätta det i så fall.

Jag tittar inte på bögporr, men gillar bilder av vackra kukar, och ibland av trekanter där männen suger av varandra också. Inte analsex, även om jag kan drömma om att själv bli påsatt.

• Anonym (vab)
    Anonym (Jonny) skrev 2025-07-08 07:02:46 följande:

Rollspelar anonymt med olika peersoner, ofta med binyfiken attityd. Vi har trekant med en kvinna och njuter även av varandra.

När jg växte upp var homosex något skamfyllt, otäckt, farligt, olagligt. Nu på ålderns höst har skammen tonat bort och jag kan tänka mig mycket mer som vore skönt. En chatkompis vill att vi träffas och gör det tillsammans, men jag är inte riktigt där än. Men man kanske inte ska ha det ogjort. Min fru har gett mig frikort för att vara otrogen, och att jag inte ska berätta det i så fall.

Jag tittar inte på bögporr, men gillar bilder av vackra kukar, och ibland av trekanter där männen suger av varandra också. Inte analsex, även om jag kan drömma om att själv bli påsatt.

Se till att få det gjort. Gå in med det med öppna ögon och var beredd på olika känslor såsom nervositet. Efteråt så kan du säga till dig själv "Jaha, nu vet jag hur det är" och då välja om du ska göra det igen eller låta det vara en engångsföreteelse.
    För mig är de fåtal händelserna en libido förstärkare. Nåt syndigt.. nåt att minnas om det blir tråkigt.
  • Anonym (Porr)

Du som skrev att det är ovanligt, en minoritet, hur kan du veta det så säkert? Många här har ju skrivit att de gillar det.

avsugningarna tänder mig inte så mycket men att se en man bli knullad, Såå hett och uophetsande 

• Anonym (vab)
    Anonym (Porr) skrev 2025-07-11 08:30:12 följande:

Du som skrev att det är ovanligt, en minoritet, hur kan du veta det så säkert? Många här har ju skrivit att de gillar det.

avsugningarna tänder mig inte så mycket men att se en man bli knullad, Såå hett och uophetsande 

Jag var inne på koll en gång och frågade sjuksköterskan hur vanligt det var med samkönat sex och hon sade att det är ganska vanligt. Bara så du vet...
  • Tobben

För min del har jag tittat på porr som tänt mig men där jag initalt inte tänkt att det är något jag vill prova själv. Men med tiden har jag tänkt om och blivit nyfiken på att testa och när jag träffat rätt personer med liknande intresse har jag tagit steget.
    Väldigt spännande och berfriande och jag har numer nästan helt slutat titta på straight porr.

• Chattsugen

Jag tänder också på bi porr. 2tjer o 1 kille gör mig så upphetsad.  Det är nog de flesta killars trigger. Så jag förstår dig

Svar på tråden Homo/bi porr