Anonym (Jonny) skrev 2025-07-08 07:02:46 följande:
Rollspelar anonymt med olika peersoner, ofta med binyfiken attityd. Vi har trekant med en kvinna och njuter även av varandra.
När jg växte upp var homosex något skamfyllt, otäckt, farligt, olagligt. Nu på ålderns höst har skammen tonat bort och jag kan tänka mig mycket mer som vore skönt. En chatkompis vill att vi träffas och gör det tillsammans, men jag är inte riktigt där än. Men man kanske inte ska ha det ogjort. Min fru har gett mig frikort för att vara otrogen, och att jag inte ska berätta det i så fall.
Jag tittar inte på bögporr, men gillar bilder av vackra kukar, och ibland av trekanter där männen suger av varandra också. Inte analsex, även om jag kan drömma om att själv bli påsatt.
Se till att få det gjort. Gå in med det med öppna ögon och var beredd på olika känslor såsom nervositet. Efteråt så kan du säga till dig själv "Jaha, nu vet jag hur det är" och då välja om du ska göra det igen eller låta det vara en engångsföreteelse.
För mig är de fåtal händelserna en libido förstärkare. Nåt syndigt.. nåt att minnas om det blir tråkigt.