Anonym (1 tsk salt) skrev 2025-07-01 14:44:57 följande:
Trevligt med några nya svar i tråden och fler tankar. Tack för dessa.
Ja, jag kanske är lite ovanlig då. Min fru brukar ofta suga mig en stund för att sen göra något annat. Det kan vara i soffan framför tvn, det kan vara i sängen innan hon går upp, det kan vara i bilen när vi precis parkerat någonstans osv. I de flesta tillfällena har jag, eller får jag, stånd. Men det har hänt någon gång att jag inte fått stånd. Men hon suger ändå och jag tycker alltid att det känns bra. Det är skönt.
Men jag måste inte få orgasm. Och jag måste inte ta det vidare till samlag. Det kan räcka med 4-5 minuters mjuk och skön sugning och slickning av kuken. Sen kan jag också göra något annat.
Det händer också att jag gör samma på henne. Nu tar hon iof det något oftare hela vägen fram till orgasm och det är helt ok med mig. Men ibland är hon nöjd utan att hon kommer. Precis som jag.
Måste allt sexuellt ni gör för varandra leda till orgasmer? Blir ni alltid frustrerade om det avslutas innan?
Eftersom suga gör mig kåt blir jag frustrerad om jag sen blir avbruten och han plötsligt knäpper gylfen och ska se tv.
Jag känner mig avvisad dessutom.
Att ett samlag inte alltid leder till orgasm är inget problem, men det beror på att vi är trötta eller redan haft flera orgasmer på annat sätt eller att mannen slaknar.. då är vi liksom nöjda ändå.
Men att bara leka litegrann och sen inte ta det vidare är för mig inte okej. Jag förväntar mig att gå hela vägen via samlag, oralt eller en gemensam onani.
Min kåthet är lika viktig som min partners och det är det enda jag inte kompromissar om.