• PunkPyret

Suger du alltid till han kommer?

Anonym (1 tsk salt) skrev 2025-07-02 12:15:40 följande:

Jag noterar att de flesta här är rätt orgasmfixerade när det gäller sex. Sex är något man inleder och idkar för att få orgasm. Så tänker inte vi. Vi kan ha sex en liten stund bara för att det känns skönt och bra men vi behöver inte gå hela vägen till orgasm. Vi kan avbryta för att hålla kvar kåtheten och sen ta upp det ingen om någon timma. Vi är nog rätt unika ser jag. 

I den situationen är jag rätt fixerad vid att han ska spruta. Då är jag nöjd, däremot måste jag inte alltid knulla eller få orgasm (det fixar jag så lätt själv när jag vill och behöver). Jag gillar helt enkelt att bjuda på en avsugning ibland, att ge honom en skön stund. Jag skulle aldrig suga upp honom och sedan avbryta och stoppa in kuken i byxorna igen. 
  • PunkPyret
    PunkPyret skrev 2025-07-06 22:54:21 följande:
    I den situationen är jag rätt fixerad vid att han ska spruta. Då är jag nöjd, däremot måste jag inte alltid knulla eller få orgasm (det fixar jag så lätt själv när jag vill och behöver). Jag gillar helt enkelt att bjuda på en avsugning ibland, att ge honom en skön stund. Jag skulle aldrig suga upp honom och sedan avbryta och stoppa in kuken i byxorna igen. 
    Jag har fått ett flertal ogilla-markeringar på detta inlägg, kan någon förklara vad det finns att ogilla här?
Svar på tråden Suger du alltid till han kommer?