• Anonym (Nyfiken)

Hur ska kvinnor se ut där nere

beskriv gärna målande hur utseendet på den fitta ni tycker är sexigast

platt
    bullig
    Hårig
    slät
    blygdläppar yttre/ inre

Spelar ingen roll. 

• Svar på tråden Hur ska kvinnor se ut där nere
  • Anonym (T)
    Anonym (Ola) skrev 2025-07-02 11:20:29 följande:
    Jag pratar även med kvinnor. Några jag lärt känna på ett vänskapligt plan har även sagt det, så jag vet inte vad du tror att du får ut av att hävda att alla kvinnor tycker si och så.

Ingen har sagt att alla kvinnor inte bryr sig, men du har sagt att alla kvinnor bryr sig. 

Sedan visar det sig att du drar den slutsatsen efter att ha pratat med några kompisar. 

Då drar jag slutsatsen att du inte arbetar på SCB. 

• Anonym (Ola)
    Anonym (T) skrev 2025-07-02 16:04:01 följande:

Ingen har sagt att alla kvinnor inte bryr sig, men du har sagt att alla kvinnor bryr sig. 

Sedan visar det sig att du drar den slutsatsen efter att ha pratat med några kompisar. 

Då drar jag slutsatsen att du inte arbetar på SCB. 

Jag har inte sagt att alla kvinnor bryr sig om männens fallos. Men du har sagt att män som tror att kvinnor bryr sig om deras fallos storlek inte finns, utan att det bara är män som inbillar sig det.
  • Anonym (T)
    Anonym (Ola) skrev 2025-07-02 17:34:16 följande:
    Jag har inte sagt att alla kvinnor bryr sig om männens fallos. Men du har sagt att män som tror att kvinnor bryr sig om deras fallos storlek inte finns, utan att det bara är män som inbillar sig det.
    Nej det har jag inte skrivit. 
  • Anonym (Ola)
    Anonym (T) skrev 2025-07-02 17:36:16 följande:
    Nej det har jag inte skrivit. 
    Nä, det har du inte. Tänkte på inlägg 18, men det var inte du som skrev.
  • Anonym (H)
    Anonym (Kille) skrev 2025-07-02 07:49:27 följande:
    Kvinnor har väldigt ofta åsikter om kukar. Främst storleken. Den ska vara si o så 
    Kvinnor är inte en homogen grupp.
  • Anonym (Ola)
    Anonym (H) skrev 2025-07-02 18:23:51 följande:
    Sant, men i en diskussion behöver man kunna generalisera grupper utan att individer blir kränkta av det. Om man inte fick generalisera något alls så skulle det omöjliggöra debatter om tex samhällsfrågor.
  • Anonym (ee)

Där ska vara hår, men får gärna vara trimmat, ingen djungel. Sen kan det andra se ut lite hur som sålänge det inte ser ut som en upphostad rostbiffmacka eller något.

• Anonym (Ola)
    Anonym (ee) skrev 2025-07-06 15:31:00 följande:

Där ska vara hår, men får gärna vara trimmat, ingen djungel. Sen kan det andra se ut lite hur som sålänge det inte ser ut som en upphostad rostbiffmacka eller något.

Nä, det får inte vara för köttigt därnere.
  • Anonym (Hej)

Kvinnan ska ha streckfitta. När fittan ser ut som ett myntinkast.

• Anonym (Smidaren)
    Anonym (Hej) skrev 2025-07-06 15:40:24 följande:

Kvinnan ska ha streckfitta. När fittan ser ut som ett myntinkast.

Ja, det ska den vara, instämmer. 
    Fittan ska vara rakad och len. 
  • Anonym (Stolt)

Jag håller med tidigare inlägg; jag vill att en kvinna själv är nöjd med sitt kön och hur det ser ut. Bara då tror jag att jag själv kan ha bra sex med kvinnan i fråga. Kvinnor som är osäkra på sitt köns utseende är gissningsvis inga bra älskarinnor. Frågan borde istället vara ?hur vill njuter du bäst av ditt kön? Rakat eller orakat?? De som förespråkar kirurgiska ingrepp som att förminska blygdläppar etc borde skjutas (kanske väl drastiskt uttryckt, men ni förstår min poäng?). Med andra ord bör både kvinnor och män uppskatta fittor med stora blygdläppar såväl som fittor med mindre blygdläppar. Det är ju ändå en person, som förhoppningsvis har andra goda egenskaper än sitt köns fantastiska utseende, som man har sex med. Eller inte??

• Anonym (Ola)
    Anonym (Stolt) skrev 2025-07-07 00:14:39 följande:

Jag håller med tidigare inlägg; jag vill att en kvinna själv är nöjd med sitt kön och hur det ser ut. Bara då tror jag att jag själv kan ha bra sex med kvinnan i fråga. Kvinnor som är osäkra på sitt köns utseende är gissningsvis inga bra älskarinnor. Frågan borde istället vara ?hur vill njuter du bäst av ditt kön? Rakat eller orakat?? De som förespråkar kirurgiska ingrepp som att förminska blygdläppar etc borde skjutas (kanske väl drastiskt uttryckt, men ni förstår min poäng?). Med andra ord bör både kvinnor och män uppskatta fittor med stora blygdläppar såväl som fittor med mindre blygdläppar. Det är ju ändå en person, som förhoppningsvis har andra goda egenskaper än sitt köns fantastiska utseende, som man har sex med. Eller inte??

Men plz. Det är ingen välgörenhet. Klart det finns snygga och mindre snygga. Precis som övriga utseendet hos olika personer.
  • Anonym (Pelle)

Så lite rakade som möjligt sen tycker jag det är sexigt om blygdläpparna är stora

• Anonym (m)

Inget hår och inte för sladdrig/slamsig och absolut inte fläskig

• Anonym (Mymlan)
    KimLinnefeldt skrev 2025-07-02 09:45:45 följande:

Helst bullig streckmus, lenrakad.

Barn är idealet då. 
  • Hornper
    Anonym (H) skrev 2025-07-02 18:23:51 följande:
    Joho, det är dom visst det! Omogna och känslostyrda, hela bunten. Vill inte diskutera intressanta saker, som t.ex. slutstriden i Stalingrad eller Wankel-motorns eventuella fördelar. Tur dom har fittor då. 
  • Anonym (Buske)

Rejäl buske föredrar jag. Det är personlig preferens och skulle ha svårt att va med en partner länge ifall det skulle krocka där.

Svar på tråden Hur ska kvinnor se ut där nere