• Anonym (Förundrad man)

Hon fick orgasm av att suga av mig...

Tjejen sög av mig och fick själv en orgasm, hur är det ens möjligt? 

Jag hörde hur hon började stöna när hon sög mig och till slut var hon tvungen att avbryta då hon själv fick orgasm. Jag har aldrig varit med om det tidigare och inte hon heller. Någon som varit med om liknande upplevelse?

• Svar på tråden Hon fick orgasm av att suga av mig...
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Camellia) skrev 2025-07-07 14:38:24 följande:
    Jag fick spontan bröstorgasm ett par gånger i mitten av graviditeten.                      Det var väldigt häftigt. Beror troligen på att vävnaden byggs om och  blodtillströmningen dit ökar. Hade ditt ex också ganska stora behag?
    Hon hade ganska normalstora bröst innan graviditeten. Sedan växte de förstås en hel del under de 9 månaderna. 

Jag frågade hur orgasmen kändes jämfört med en "vanlig" orgasm, och det var ungefär likadant. Samma typ av sammandragningar etc, bara att de initierades på annat sätt. Annars var det valigaste att hon fick orgasm av klitorisstimulans, och ibland även av rent vaginalt samlag, men från bröststimulans hade hon aldrig fått det tidigare och inte heller senare tyvärr.

Hur var det för dig, stannade "förmågan" kvar eller försvann den när graviditeten var klar? 
  • Anonym (Camellia)
    Anonym (Bocken) skrev 2025-07-07 14:46:27 följande:
    Hon hade ganska normalstora bröst innan graviditeten. Sedan växte de förstås en hel del under de 9 månaderna. 

Jag frågade hur orgasmen kändes jämfört med en "vanlig" orgasm, och det var ungefär likadant. Samma typ av sammandragningar etc, bara att de initierades på annat sätt. Annars var det valigaste att hon fick orgasm av klitorisstimulans, och ibland även av rent vaginalt samlag, men från bröststimulans hade hon aldrig fått det tidigare och inte heller senare tyvärr.

Hur var det för dig, stannade "förmågan" kvar eller försvann den när graviditeten var klar? 
    Nej, det var ett fåtal gånger i mitten av graviditeten. Jag fick orgasm en gång medan jag ammade också (tabu område jag vet) men när hormonerna som hörde till den tiden klingade av så försvann även förmågan. Det var helt enkelt inte lika skönt längre, även om jag fortfarande gillar det mycket som förspel.
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Camellia) skrev 2025-07-07 14:51:33 följande:
    Nej, det var ett fåtal gånger i mitten av graviditeten. Jag fick orgasm en gång medan jag ammade också (tabu område jag vet) men när hormonerna som hörde till den tiden klingade av så försvann även förmågan. Det var helt enkelt inte lika skönt längre, även om jag fortfarande gillar det mycket som förspel.
    Kan förstå att orgasm vid amning inte är något som diskuteras vid fikabordet, men är väl egentligen inte så konstigt. Om brösten är känsliga och stimuleras under en längre tid är det en ganska naturlig reaktion från kroppen, även om man inte associerar själva ammandet med sex.

Måste ändå vara kul att ha haft förmågan, även om den inte finns kvar. Som man är det ju sådant man aldrig får uppleva för egen del.
  • Anonym (Förundrad man)
    Joyho skrev 2025-07-06 22:32:43 följande:

Min första tanke var att hon kanske satt gränsle över ditt ben och jag såg sen att du skrivit att det var precis så.
    Jag har varit otroligt nära att komma när jag sugit min man och suttit så. Det handlar inte om att medvetet gnida sig emot för det hade du säkert märkt om hon gjorde. Men i rörelsen när man suger så kommer man emot lite då och då. Med klitoris eller med en bröstvårta lite om vartannat. Och den beröringen i kombination med smaken, känslan i munnen, kanske dina stön (?) det kan bli vansinnigt skönt. 

Mycket talar för att det var flera parametrar som stämde för henne när det hände. 😊
  • Anonym (En gång)
    Anonym (Bocken) skrev 2025-07-07 09:00:36 följande:
    Min exfru fixk orgasm när jag sög på bröstvårtorna under tiden hon var gravid, annars aldrig. Vi blev väldigt förvånade när det hände, har aldrig varit med om något liknande annars.
    Min fru fick orgasm när jag smekte hennes bröst en gång. Vi har försökt upprepa det, men det har inte lyckats flera gånger.
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (En gång) skrev 2025-07-08 13:55:40 följande:
    Min fru fick orgasm när jag smekte hennes bröst en gång. Vi har försökt upprepa det, men det har inte lyckats flera gånger.
    Kul att det lyckades en gång, synd att det inte gick att repetera. 
    Var det några särskilda omständigheter den gången?
  • Anonym (hej)

Hon pillade väl på sig själv?

• Anonym (hej)
    Anonym (Camellia) skrev 2025-07-07 14:51:33 följande:
    Finns inge tabu i det tycker jag. Några (Barnmorskor?) påstår vissa kvinnor får orgasmer när de ska föda barn.  Jag har svårt att tro det men vem vet. Alla är inte skapt lika och hos vissa ligger nerver kanske så till att orgasm triggas. 
  • Anonym (En gång)
    Anonym (Bocken) skrev 2025-07-08 15:40:46 följande:
    Kul att det lyckades en gång, synd att det inte gick att repetera. 
    Var det några särskilda omständigheter den gången?
    Jo, det var en speciell känsla. Svårt att peka på något särskilt. Vi höll på ganska länge. Hon hade fått det med en tidigare pojkvän också.
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (En gång) skrev 2025-07-09 07:08:01 följande:
    Jo, det var en speciell känsla. Svårt att peka på något särskilt. Vi höll på ganska länge. Hon hade fått det med en tidigare pojkvän också.
    Kanske det som var det speciella, att ni höll på extra länge så att det hann byggas upp tillräckligt länge.
  • Anonym (En gång)
    Anonym (Bocken) skrev 2025-07-09 08:14:52 följande:
    Kanske det som var det speciella, att ni höll på extra länge så att det hann byggas upp tillräckligt länge.
    Ja, hon behöver i och för sig alltid lång tid på sig för att komma, oberoende av "sätt". Oftast går det inte.
  • Anonym (Märklig fru)

Gift med en rörelsebegränsad kvinna.
    Hon kommer sjukt lätt både via peting penetration, brösten. Även när hon suger och är i mood. Men inte direkt via klitoris. Så finns nog alla typer. 

Svar på tråden Hon fick orgasm av att suga av mig...