Erotisk litteratur
Hej! Har någon tips på erotisk litteratur?
Gärna nåt som finns i ljudboksapparna.
Har testat några men det kändes som att läsa läsarnoveller ur en porrtidning, lite mer story vore nice. Vilka gillar ni? Tack!
Hej! Har någon tips på erotisk litteratur?
Gärna nåt som finns i ljudboksapparna.
Har testat några men det kändes som att läsa läsarnoveller ur en porrtidning, lite mer story vore nice. Vilka gillar ni? Tack!
Kolla in erotopia.se
Det finns lite olika sidor för svenska erotiska noveller, men erotopia är den sida som funkar bäst som community. Författarkvalitén kan variera lite, men de bästa håller väldigt hög nivå!
Vi lyssnar på Clara Jonssons noveller på Bookbeat. Härliga.
Jag skriver också egna noveller, på sexnovell.se, och läser andras där. De är av väldigt skiftande kvalitet.
Vi lyssnar på Clara Jonssons noveller på Bookbeat. Härliga.
Jag skriver också egna noveller, på sexnovell.se, och läser andras där. De är av väldigt skiftande kvalitet.
Finns en podd som heter sexnoveller Deluxe. Det är ett par som läser in sexnoveller. Jag hittade den på Spotify.
Hörde tidigare idag på p3 kanske runt 10 snåret eller strax efter att de pratade om en bok som var revolutionerande. Minns dock inte titeln men går nog googla fram.
Hörde tidigare idag på p3 kanske runt 10 snåret eller strax efter att de pratade om en bok som var revolutionerande. Minns dock inte titeln men går nog googla fram.