Han planerar semestern själv och jag känner mig exkluderad
Har ett förhållande sedan 3 år med en kille som har två barn, jag har ett barn. Vi är särbos då vi bor i olika städer. Vi träffas varannan vecka när vi inte har barnen och oftast ses nåt på helgen när vi har barnen också. Nu är det semester och det känns Inte som att han vill planera något med mig alls. Han kör sitt eget race med barnen och de veckor som vi inte har barnen stämmer han inte av med mig vad jag vill göra.
Nu blev det en situation som jag inte kan släppa.. vad tycker ni om detta? Jag har ångest och ont i magen över det. I våras var vi och hälsade på en vän till honom och hans fru, träffades bara någon timme och de tyckte vi skulle komma till deras sommarstuga i sommar och ta med barnen. för någon dag sedan sa han att han och barnen ska åka till dem o sommarstugan. Jag började fråga lite lätt kring det, om jag och mitt barn ska med osv, då sa han bara att det inte är bestäms dag ens, så rann det ut. Dagen efter pratade vi om hur veckan ska läggas upp och då sa jag tydligt att det hade varit väldigt kul att åtminstone vara med på den grejen för att lära känna dem och skapa kontakt. Han sa typ inget då. Sen nu idag sa jag att jag och min son bokat en liten minisemester och att han och barnen såklart får haka på så säger han att de inte kan och glad i hågen att han pratat med denna kompis och bestämt att de ska sova två nätter där (var prat över dagen först). Jag blev så besviken, jag ville ju också vara med där och han har inte ens stämt av med mig eller frågat om jag ville med ens. Jag hade förstått om det bara var han och kompisen men nu är ju hans fru med också så det hade ju varit väldigt trevligt som par liksom. Överreagerar jag som blir besviken och ledsen över detta?