• Anonym (Vill göra det ihop)

Vakna/ kommer mitt i partners onani

Hur skulle ni reagera om ni vaknar av att er partner onanerar/runkar, eller om ni skulle komma in i de rummet hen har det lite skönt för sig själv.

skulle ni bli kåta själva och hjälpa till eller kanske börja med samma så ni kan göra det tillsammans?

själv hade jag gått igång på det jätte mycket, antagligen smugit upp jämte om det varit i sängen och börjat smekta min tjesj på bröst sen frågan om man får vara med/hjälpa till.

ni som blir förbannade på att er partner utför onani/runka behöver inte ens kommentera för det är upp till var och en att göra vad man vill med sin kropp?

• Svar på tråden Vakna/ kommer mitt i partners onani
  • Anonym (Man)

Jag hade försiktigt bett om ursäkt men samtidigt sagt åt henne att fortsätta eftersom jag gillar det. Om hon inte blivit avtänd att bli upptäckt hade jag på lite avstånd frågat henne om hon fantiserat om något härligt, att jag blir kåt av att se henne och gärna ser att hon fortsätter tills hon kommer. Eftersom hon mest troligt skulle fortsätta så skulle jag nog också vara lite grövre i munnen och be om svar på mina frågor - är det skönt? Gör du det skönt för dig själv just nu? är du lite kåt nu? har du fantiserat om något trevligt mm. 

Om hon inte bett mig hjälpa henne så hade hon fått fortsätta själv och jag hade tittat på. Älskar när hon njuter! 

• Anonym (m)

Hade jag vaknat av onani i samma säng hade jag blivit irriterad.

Om jag gick in på någon som onanerade hade jag kanske tittat på och att det hela hade blivit sex eller hjälp till beroende på respons
    Var jag den som onanerade kan någon som försöker hjälpa snarare stjälpa 

• Anonym (Citrus)

Så pinsamt att det bara inte får hända. 

• Anonym (Greger)

Hade tagit fram vattenflaskan och sprutat *splut* *splut* *splut* och utropat "nej fyyy".

• Anonym (persikan)

Om jag vill ha sex med mig själv hade jag nog oftast blivit irriterad om min partner skulle vara där och "hjälpa till". För oftast gör jag det för att

a) jag har för lite tid till att ha sex och ska göra något annat strax
    b) bara vill få upp cirkulationen så fötterna blir varma och jag kan somna
    c) har mensvärk, krampen lindras av orgasm
    d) jag har en fantasi som partnern inte fattar och inte kan spela med i

• New  Dawn

Blivit förvånad och besviken över att han inte väckt mig. (Detta är en osannolik situation, men ändå ) 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Familjeflickan

Jag hade också blivit irriterad om min man kom in och tror att han ska hjälpa till.
    Dom gånger jag onanerar gör jag det just för att få vara i fred, slappna av och njuta på egen hand - det handlar om min egen stund.

• Anonym (Drömmen om en kollega)

Sambon kom på mig när jag runkade, jag märkte de inte föräns efteråt då hon var vansinnig. I fem bästa av världar kanske hon hade kommit och hjälpt mig men icke, hon trodde att jag inte ville ha henne längre när det egentligen var motsatsen. 

Men det gäller att båda hjälps åt för att få ett samliv och de gjorde inte hon då. Nu är de extremt sällan, vi har haft sex ett par ggr sedan nyår. 

Svar på tråden Vakna/ kommer mitt i partners onani