Dockan skrev 2025-08-04 22:59:10 följande:
Fast även om det nu var den personen, vad spelar det för roll om hon gör det i sommar eller i höst? Exet lär ju oavsett få ta barnen. Det är ju hans barn.
Kan ju spela väldigt stor roll. Han kan ju ha planer på sommaren. Är ganska stor chans att man har det rumt semestertider faktiskt.
Som hon aldrig vet något om utan hon bokar bara in saker och meddelar sedan exet att han minsann ska ta barnen.
Det kallas för kommunikation. Hur viktig operationen än är måste man prata. Jag skulle aldrig boka in något och sedan bara meddela mitt ex. Jag skulle ringa och prata med honom först. Han kan ju befinna sig på andra sidan jordklotet. Så man pratar med varandra.
Men om det är samma ts som jag tror så har hon alltid inställningen att hon ska boka in när hon vill och sedan meddela exet. Och så är hon upprörd när han inte kan.
Hon har haft en op som hon skjutit på införa år för att det inte har passat henne. Nu denna sommar passar det henne. Då vill hon boka in det och är sur att det inte passade exet.
Enligt mig är det inte så det funkar. Behöver hon hans hjälp får man kommunicerar och kolla vad som funkar.
Sedan är det så klart en annan sak om man är på väg in med ambulans och håller på att förblöda där och då. Men en operation som då egentligen varit på tapeten i hur många år som helst. Nej då gör man inte som ts gör.
Hon kunde bara nu på sommaren pga sina hundar eller vad det var. Jaha men då kunde inte hennes ex? Men hon vill bara göra som hon vill göra trots att det är hon som behöver hjälpen.