Nu har jag aldrig behövt uppleva något negativt på sociala medier, jag har dock enbart släkt och vänner på Facebook och Instagram, ger mig inte in i allmänna diskussioner, har väl lämnat diverse kommentarer på någon artikel från Aftonbladet typ men har nog inte skrivit något som upprör någon annan så har sluppit elakheter.
Familjeliv är ju som det är, jag tycker att det är trist att det inte går att diskutera på en normal nivå så fort åsikterna skiljs åt, man behöver inte hålla med allt och alla, jag har kompisar där vi kanske tycker olika om någon sak, jaha, men då är det så, här blir man dumförklarad och folk ger sig inte, påhopp i grupp osv, förr kunde jag undra om det var mig det var fel på, men sen ser jag ju att det ser likadant ut i många trådar, ser jag att trådar börjar spåra ut så lämnar jag dom helt enkelt, främlingars åsikter om mig bryr jag mig inte om, dom känner inte mig, handlar det utseendemässigt så är det ju en sak, men min personlighet vet dom ju ingenting om så vad de nu tycker stämmer förmodligen inte iaf.
Vad folk har för förutfattade meningar om mig har jag ingen aning om, det är väl inget folk berättar om? Jag har väl haft någon eller några kollegor som sagt något liknande som "du gillar att fiska? Det trodde jag inte om dig, trodde mer att du hängde på spa och finkrogar" "Oj, verkligen inte" har jag svarat skrattande, inget jag grubblar på i efterhand, innan dess har jag väl hört en kommentar i gymnasiet från min kompis flickvän, vi var på fest och hon lite halvfull "du är ju jättesnäll, trodde du var värsta bitchen". Man lär ju känna folk mer och mer, jag tror faktiskt inte att folk går runt och har så förutfattade meningar om folk, jag vet att jag inte har det, vissa egenskaper kan man ju se snabbt se men i det stora hela, folk bryr sig faktiskt inte så mycket som du kanske tror, dom flesta har fullt upp med sitt