• Anonym (Anonym)

Jag fick 7 tjejers nummer på en dag

Tja

När jag daygameade (alltså att närma sig och prata med tjejer på stan) så fick jag en gång 7 nummer på en dag. Detta var i Bulgarien. Jag tycker att Bulgarien är svårare än Sverige. 

Mitt mål är att vara oberoende och kunna fixa en snygg tjej var jag än befinner mig när jag är singel vilket jag är, och jag har tränar på detta sedan jag var liten, idag är jag 30 så jag har ett bra tag till på mig att utöva mina färdigheter om jag snabbt inte får en flickvän redan. 

Jag kontaktade igen av tjejerna som jag fick nummer till, jag tog deras nummer endast i syfte att träna på att prata med tjejer. 

Jag vill bli en pickup artist och lätt kunna fixa en snygg flickvän till mig själv. 

Genom årens gång har jag lärt mig vilka man ska prata med och vilka inte, vilka som skulle uppskattat det och vilka inte, detta kan man se på en tjej innan man pratat med denne. Vilket underlättar en hel del, vet att många har svårt för sånt.

Har jag potentialen att bli en pickup artist? Jag tänkte att när jag är redo så skulle jag åka till länder jag tycker om och fixa en tjej på plats och vara där med henne. Exempelvis så fixade jag en tjej i iran redan på första dagen när jag var där, detta var när jag var 26 (valde att göra slut då jag inte är där)

Vad tycker ni, har jag potential?

• Svar på tråden Jag fick 7 tjejers nummer på en dag
  • Anonym (Gift)

Så du äkte till Rumänien och raggar telefonnummer på bargatan eller ?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Gift) skrev 2025-07-23 22:09:58 följande:

Så du äkte till Rumänien och raggar telefonnummer på bargatan eller ?

Bra att du är gift då
  • Anonym (Gift)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-23 22:12:16 följande:
    Bra att du är gift då
    Ja visst är det. Hon är mor till mina barn, gillar sex, blond och snygg.
    Och vi älskar och respekterar varandra.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Gift) skrev 2025-07-23 22:20:43 följande:
    Ja visst är det. Hon är mor till mina barn, gillar sex, blond och snygg.
    Och vi älskar och respekterar varandra.
    Grattis. tänkte också fixa någon som jag kan dela livet med sen. 
  • Anonym (Individer?)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-23 21:42:32 följande:
    Personligheten är minst lika viktig, men det är utseendet som lockar givetvis. 

Såklart påverkar även utseende, men det är ju inte det viktigaste. Och du kanske ska fundera på hur du uttrycker dig, för det låter som att du har noll respekt för kvinnor, och att det är viktigare med många nummer än att faktiskt träffa någon. 

Förstår inte ens var poängen ska vara med att få så många nummer per dag som möjlig? Tror du det är någon prestige i det?
    Tänker du överhuvdtaget på kvinnornas känslor? På hur kul det är att sitta och vänta på att personen man gjort sig sårbar för genom att lämnat ut sitt telefonnummer till  ska höra av sig, men aldrig gör det?
    Det gör du uppenbarligen inte, för det viktigaste för dig är att få så många som möjligt på kroken? 
    Och med det målet som du har känns det inte som du har några som helst seriösa tankar om kvinno, utan du har redan som mål att bara skaffa få många som möjligt. 

För din framtida flickväns skull hoppas jag verkligen att du omvärderar ditt sätt att se på kvinnor, och den respekt du har för dem.
    Och kanske fråga dig själv om du hade uppskattat om din mamma eller syster eller dotter råkat ut för någon som dig?

• EnAnonumius
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-23 21:19:20 följande:

Vad tycker ni, har jag potential?

Jupp, du har potential att bli ännu mer patetisk än vad du redan är.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Livets självklarheter)

Ditt tänk är anledningen till att klanen Trump går på röven nu.

Eftersom vissa män bara går på utseende och inte brains så blir deras imperium till grus efter ett par generationer.

Jag har noga förklarat för min son vad som är viktigt. Är man själv topp 2% så väljer man inte en blåst bimbo till mor åt sina barn oavsett hur snygg hon är.
    Man behöver hitta det bästa möjliga på både IQ- skalan och snyggskalan.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Individer?) skrev 2025-07-24 01:41:11 följande:

Såklart påverkar även utseende, men det är ju inte det viktigaste. Och du kanske ska fundera på hur du uttrycker dig, för det låter som att du har noll respekt för kvinnor, och att det är viktigare med många nummer än att faktiskt träffa någon. 

Förstår inte ens var poängen ska vara med att få så många nummer per dag som möjlig? Tror du det är någon prestige i det?
    Tänker du överhuvdtaget på kvinnornas känslor? På hur kul det är att sitta och vänta på att personen man gjort sig sårbar för genom att lämnat ut sitt telefonnummer till  ska höra av sig, men aldrig gör det?
    Det gör du uppenbarligen inte, för det viktigaste för dig är att få så många som möjligt på kroken? 
    Och med det målet som du har känns det inte som du har några som helst seriösa tankar om kvinno, utan du har redan som mål att bara skaffa få många som möjligt. 

För din framtida flickväns skull hoppas jag verkligen att du omvärderar ditt sätt att se på kvinnor, och den respekt du har för dem.
    Och kanske fråga dig själv om du hade uppskattat om din mamma eller syster eller dotter råkat ut för någon som dig?

Kom igen, att jag inte hör av mig får dem inte att sörja ett dugg, de går vidare som om det vore inget. 
  • Anonym (Individer?)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-24 10:39:34 följande:
    Kom igen, att jag inte hör av mig får dem inte att sörja ett dugg, de går vidare som om det vore inget. 
    Vad vet du om det!

Personligen lämnar jag ut mitt nummer till vem som helst, och om jag väl gjort det, så är det såklart för att det finns ett intresse. Så personligen hade jag blivit besviken. 
  • Anonym (Anna)

Jag tycker det är jättekonstigt. Du väljer ut 7 tjejer, får deras nummer, och ringer sen ingen av dem? Och du är 30 och ?har tid på dig?? För mig låter du som att du slösar bort din tid på en barnslig lek. 

Uppenbarligen har du talang för detta, men varför då inte använda den smartare? 

• karl1718

Jag tycker du ska växa upp och sluta tänka på kvinnor som ett spännande dataspel du laddar ner. Bara ditt behov att skriva om det och skryta. Det är spännande att flörta med ändå...låt oss slippa höra...och låt framför allt kvinnorna på FL slippa...jeeezz...

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Livets självklarheter) skrev 2025-07-24 09:17:44 följande:

Ditt tänk är anledningen till att klanen Trump går på röven nu.

Eftersom vissa män bara går på utseende och inte brains så blir deras imperium till grus efter ett par generationer.

Jag har noga förklarat för min son vad som är viktigt. Är man själv topp 2% så väljer man inte en blåst bimbo till mor åt sina barn oavsett hur snygg hon är.
    Man behöver hitta det bästa möjliga på både IQ- skalan och snyggskalan.

Jag har erfarenhet av att tjejer som är naturligt snygga (alltså utan smink) är smarta och har högt IQ. 

Så det är win win. 
  • Anonym (Individer?)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-25 17:07:57 följande:
    Jag har erfarenhet av att tjejer som är naturligt snygga (alltså utan smink) är smarta och har högt IQ. 

Så det är win win. 
    Om du nu har det varför har du då ett behov av att jaga massa nummer av tjejer som du ändå bara kommer ignorera?
  • Anonym (H)
    EnAnonumius skrev 2025-07-24 04:32:57 följande:
    Jupp, du har potential att bli ännu mer patetisk än vad du redan är.
    Kan inte annat än hålla med.
  • Anonym (H)
    Anonym (Individer?) skrev 2025-07-25 20:27:43 följande:
    Om du nu har det varför har du då ett behov av att jaga massa nummer av tjejer som du ändå bara kommer ignorera?
    Undrar också.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Individer?) skrev 2025-07-25 20:27:43 följande:
    jag ignorerade ingen, jag glorifierade snygga tjejer jag såg. Jag var inte på humör att ta det vidare, jag lämnade utryme åt att tänka bredare. Det finns en tid i framtiden, där vi alla möts i samtiden och jag har planer på att vara där rimligen. Jag tar inget för givet, men jag tror att framtiden är skrivet. Jag ser fram emot att träffa den rätte om 100 000 år, om min kärlek fortfarande består. Ah, jag tänker på kärleken varje dag, och jag väntar på den varje dag med stor behag. 
Svar på tråden Jag fick 7 tjejers nummer på en dag