Tow2Mater skrev 2025-07-24 13:14:40 följande:
Det finns nog kaninkokerskor därute också, men jag tror färre män pratar om det och mörkertalet är större. Gissar kaninkokerskorna oftare bara ignoreras och de går snabbare vidare till andra, kanske för att hitta sig en försörjare.
Jag säger absolut inte att det bara finns dumma män där ut. Jag förstår att det finns fullt med kvinnor oxå som är puckor. Men för kvinnor medföljer oftare en fysisk hotbild som är större än för män.
Jag har även haft att jag blivit uppletad och plötsligt fått sms av någon som jag enbart pratat med på dejtingsida, vilket ju blir obehagligt när man inte själv gett personen nummer.
Finns en fras som säger att Mäns största rädsla är att kvinnor ska skratta åt dem. Kvinnors största rädsla är att män ska våldta och döda dem.
Men som sagt, säger inte att det bara är män som beter sig illa. Och säger inte heller att det inte finns bra män där ute, för det vet jag att det finns. Men tyvärr så förstör kräken det för er vanliga trevliga män. Och det är t.o.m. nästan så att det har blivit en glad överraskning när man träffar en vettig man? När det faktiskt egentligen skulle vara något man ska kunna förvänta sig att träffa trevliga män, och inte oj va kul, en normal skrev till mig ☺️