Kille som dejtar transtjejer - Sociala konsekvenser?
Är en man, som sedan tidiga tonåren bara varit attraherad utav transkvinnor. Kvinnor med kuk. För mig, är en transkvinna precis lika mycket kvinna som en biologiskt född kvinna.
Jag är uppvuxen i ett väldigt konservativt hushåll. Och har inte öppnat upp mig för familj, eller vänner om min attraktion till transkvinnor. Jag känner ingen attraktion till cis-kvinnor. Och ingen attraktion till män.
Jag tror (!) att jag kanske skulle bli lite retad, förlöjligad och att några i familjen skulle ta lite avstånd. Men inte mer än så.
Då jag är 35 nu och ser någorlunda normal ut men ändå inte presenterat någon kvinna för släkt och vänner, börjar dom ju såklart att fundera och spekulera. Är han bög? Är han knäpp? Är han kanske till och med pedofil?
Inget av det stämmer. Men jag kan ändå inte ta modet till mig att berätta för dom.
Bor i en mellanstor stad. Har varit inne på en del datingsidor med transtjejer och pratat lite. Men efter några dagar raderar jag alltid profilen. Och får en grym ångest. "Tänk om någon jag känner sätt mig här? Vad fan ska dom säga??"
Såna tankar flyger runt i huvudet. Och jag mår dåligt.
Finns det fler män/killar i min situation här inne?
Finns det några transtjejer här inne? Som kanske vill prata?
Bille väl mest bara skriva av mig antar jag.