• Anonym (Anonym)

Vilka länder är bäst att ragga på tjejer på?

Tja

Jag tänkte sen leta efter en snygg flickvän till mig själv och tänkte då på att stöta på tjejer i Berlin, varför det blir Berlin är för att de har stor population så man sticker inte ut så mycket samt för att de är skönare individer så man kan  enklare prata med folk på stan. Jag tycker dessutom att Tyska tjejer är snyggare än Svenska tjejer. 

Har du varit på farten? Vilka länder rekommenderar du? 

• Svar på tråden Vilka länder är bäst att ragga på tjejer på?
  • Anonym (Anonym)
    Raggartjejen skrev 2025-07-30 22:45:01 följande:
    Tyska tjejer/kvinnor tycker nog att tyska killar/män är snyggare än iranier!
    Här har du en bild på mig för referens. 

ibb.co/d04R3MzD

• fornminne
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-30 22:41:47 följande:
    Det stämmer.

Har valt att gå vidare med Berlin men tar gärna emot tips. 
    Sök dig till länder där du har användning för de språk du kan. Inklusive engelska, som ju funkar på många håll, men i Tyskland kan det variera.

Satsa på storstäder, oftast lättare att träffa folk där. Berlin är nog ett bra val.

Häng inte upp dig på tjejer av en viss nationalitet eller etnicitet. Ha ett öppet sinne. Tänk också på att många väljer partners med liknande bakgrund som de själva har. Har du något emot tjejer med persiskt ursprung? Eller turkiskt, du skrev att du kan turkiska. 
  • Anonym (Anonym)
    fornminne skrev 2025-07-30 22:52:04 följande:
    Sök dig till länder där du har användning för de språk du kan. Inklusive engelska, som ju funkar på många håll, men i Tyskland kan det variera.

Satsa på storstäder, oftast lättare att träffa folk där. Berlin är nog ett bra val.

Häng inte upp dig på tjejer av en viss nationalitet eller etnicitet. Ha ett öppet sinne. Tänk också på att många väljer partners med liknande bakgrund som de själva har. Har du något emot tjejer med persiskt ursprung? Eller turkiskt, du skrev att du kan turkiska. 
    Jag har inget emot Turkiska tjejer eller Persiska, skulle till och med föredra det om de lever i Europa, men har aldrig haft turen på min sida att träffa en Iransk eller Turkisk tjej. 

Om jag träffar en Turkisk tjej i Berlin har jag inget emot det, eller en Persisk tjej i Berlin. Men det är nog enklare att träffa en Turk i Berlin än Iranier där då det är massa turkar där.

Håller med, Berlin är ett bra val. 
  • Raggartjejen
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-30 22:48:19 följande:
    Det varierar alla tycker olika. Kom bra överens med Tyska tjejer när jag var där. 
    Att komma bra överens och att tycka att ngn är snygg är 2 olika saker.
  • Anonym (Tänk efter)

I moderna länder där kvinnor är självständiga, har en egen ekonomi och inte behöver en man för hans pengar. Lyckliga relationer bygger på ett äkta intresse för den andres person och inte för hens egendomar.

Därför är fattiga länder ett dåligt val eftersom du knappast kommer att hitta en kvinna där som inte tar dig för pengarna. 

• Anonym (W)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-30 22:09:11 följande:
    Låt mig gissa, du kan Svenska, Engelska samt Persiska?
    Två av dessa är rätt, det tredje är det inte. Sedan behärskar jag halvhyfsat ytterligare 2 språk. Trist att du kommer med motfrågor istället för att svara på de du får.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (W) skrev 2025-07-31 09:41:27 följande:
    Två av dessa är rätt, det tredje är det inte. Sedan behärskar jag halvhyfsat ytterligare 2 språk. Trist att du kommer med motfrågor istället för att svara på de du får.
    Kom igen jag sa ju vilka språk jag pratar. Nu är det din tur, skriv vilka språk du pratar då. 
  • Anonym (chi dari migi lanti?)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-30 22:52:00 följande:

ibb.co/d04R3MzD
    Referens för vad, sex eller ett CV?
  • Anonym (H)
    Tukt skrev 2025-07-30 22:38:54 följande:

Låter lite som du står vid charkdisken och ska välja kött och undrar vilket som är billigast.

Det tycker jag med.
  • Anonym (Tja)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-30 22:52:00 följande:

ibb.co/d04R3MzD
    Oj! Kort och kantig. Blir tufft det där.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tja) skrev 2025-07-31 18:49:11 följande:
    Oj! Kort och kantig. Blir tufft det där.
    Hitler var ganska kort men han fick brudar.

Längd är inget att hänga upp sig på, oftast osäkra som gör det. 
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-31 20:44:03 följande:

Var Hitler det bästa exemplet du kunde hitta på? 😂😂
  • Anonym (H)

Jösses.
  • Anonym (Tja)

Längd är viktigt. Och i kombo med kantigheten..... nja. Blir nog tufft i Tyskland för dig. Satsa på Thailand istället.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Eli) skrev 2025-07-31 21:08:05 följande:
    Var Hitler det bästa exemplet du kunde hitta på? 😂😂
    Ja Cool
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (??) skrev 2025-07-30 22:18:04 följande:

Är du inte nöjd med dom sju tjejer du fick numren till i Bulgarien?

Är det du som skrev trådarna om Iraniern? Skriv hur gammal du är, är genuint nyfiken. 
Svar på tråden Vilka länder är bäst att ragga på tjejer på?