Sperman sved och hur stor risk att jag blir gravid
Jag vet att ni kommer tycka jag är korkad som gjorde såhär så det behöver ni inte berätta, jag vill bara ha svar på frågorna om det är möjligt. Jag brukar alltid använda kondom men den här gången kändes det rätt att inte göra det. Jag kände att jag ville ha naturligt sex med just den här mannen våran första gång.
Vi hade vaginalt sex och han sprutade i, det var längesen någon gjorde utan kondom men jag tyckte jag kände igen direkt att det smakade, eller vad jag ska kalla det, sperma i slidan och sen när han drog ur började det mer svida, men just svedan var närmare öppningen och inte därinne
Fråga 1: Varför? Har försökt googla men hittar bara att spermaallergi är ovanligt och det ska normalt inte svida. Jag var inte torr och jag var upphetsad.
Fråga 2 undrar jag vad ni tror om risken att bli gravid detta var direkt efter mensen och jag är relativt gammal tror jag, snart 40. Och jag försökte trycka ut sperman i duschen efteråt det kändes som det kom ut något men jag kunde inte titta då
Fråga 3 hur tänker han tror ni? Kan han vara steril nu eftersom han inte verkade alls orolig? Min erfarenhet är att män vill helst inte använda kondom däremot vill de aldrig spruta i med en oskyddad kvinna. Så varför gjorde han det? Tror ni han ville jag skulle bli gravid? Han hade frågat tidigare om han fick spruta i men han frågade ingenting om jag åt p-piller. Män får gärna svara vad ni tror, hur hade ni tänkt som man