Anonym (Anonym) skrev 2025-08-07 20:25:31 följande:
Ok jag vill inte att han skrattar åt mig iaf då blir jag ledsen 😢
Min kärlek älskar när jag har kort kjol/klänning och stayups (vilket sker vintertid). En gång när vi var unga åkte jag till honom iklädd endast kappa. För tillfället har vi en diskussion gällande en klänning jag har som slutar precis nedanför rumpan (den såg ut att gå lite längre ner på bilden när jag beställde den). Jag har sagt "den får bli en tunika med leggings eller jeans under", han tycker att jag ska ha den som klänning. Mina långa klänningar uppskattas inte.
En av de senaste gångerna vi sågs hade jag en kort kjol, inget under, och en tubtopp (med axelbandslös bh).
Det sexigaste som finns är att ha på sig kläder som man trivs i, som man känner sig snygg och sexig i. Att ha självförtroende och känna "här är JAG och jag struntar i vad ni tycker om mig".
Vet inte vart du bor någonstans men har du nära till Stockholm så finns Gustaf Mellbins, numera vid Mariatorget. Deras specialitet är bhar för större bystar. Snygga, sexiga och ser inte tantiga ut eller så.
Så, fundera över på vad DU gillar hos dig själv och framhäv det. Äg känslan av att du ser bra ut! Jag vet att det inte är lätt alla gånger

Men det är så värt det.