• Anonym (Anonym)

Sexiga kläder

Hej! Nån som vet nåt bra ställe där man kan köpa lite sexiga kläder på nätet i stora storlekar ? ☺️ Tänkte överraska min dejt med att ha på mig nån sexig body, stayups, högklackat,minikjol eller nåt liknande. Jag är lite kraftig och har stora bröst så det är viktigt att magen och tuttarna får plats , känner mig inte riktigt bekväm med att ha stringtrosor och är inte så bra på att gå i högklackat men vill lära mig att bli bättre. Tänkte kanske överraska honom med att inte ha några trosor under klänningen nån gång när vi ses hehe vet att han gillar det 😜

• Svar på tråden Sexiga kläder
  • Anonym (Anonym)

Vad kan man ha förutom typ skolflicka eller sjuksköterska när man har lite rollspel vet att han går igång lite på dominanta tjejer men vet inte om jag känner mig så bekväm med att vara dominant.

• vitvåisthlm

Tycker faktiskt Temu är bra när det gäller lite större. Hyffsat snabb lev åxå. Bra retur pollicy.

Man & Fru
  • Anonym (S)

Kapp-Ahl har bra saker till rimliga priser.

• Anonym (Olika)

Hur stor är "lite större"? Vilken storlek pratar vi om?

Underkläder köper jag tex från Hunkemöller. Har 80D i bh, L i trosor. Gillar inte string men har blivit besatt av deras spetstrosor med brasiliansk skärning. De har även en lite mer sexig kollektion. 

De har även stayups, bodys, sovkläder, kimonos etc. Men detta går ju även att köpa hos i princip vilken klädbutik som helst. Jag rekommenderar inte Lindex på stayups, deras silikonrand är värdelös och de sitter inte kvar. 

Kjolar har jag köpt korta hos alla stora kedjor (40/42 eller L). Samma med snygga toppar. Eller så kollar du på typ Boozt, Zalando och liknande. 

Temu eller Shein hade jah inte handlat hos för risken att reagera på kläderna. Inte kul att få den sexiga kvällen förstörd av utslag och allergisk reaktion. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Olika) skrev 2025-08-07 15:19:30 följande:

Hur stor är "lite större"? Vilken storlek pratar vi om?

Underkläder köper jag tex från Hunkemöller. Har 80D i bh, L i trosor. Gillar inte string men har blivit besatt av deras spetstrosor med brasiliansk skärning. De har även en lite mer sexig kollektion. 

De har även stayups, bodys, sovkläder, kimonos etc. Men detta går ju även att köpa hos i princip vilken klädbutik som helst. Jag rekommenderar inte Lindex på stayups, deras silikonrand är värdelös och de sitter inte kvar. 

Kjolar har jag köpt korta hos alla stora kedjor (40/42 eller L). Samma med snygga toppar. Eller så kollar du på typ Boozt, Zalando och liknande. 

Temu eller Shein hade jah inte handlat hos för risken att reagera på kläderna. Inte kul att få den sexiga kvällen förstörd av utslag och allergisk reaktion. 

Jag har 85 h i bh storlek och typ 48/50 i byxor/trosor
  • Anonym (Shein)

Shein har perfekt urval av kläder för alla storlekar!
    Och den som sager om allergier har bara överdriven reaktion. I 5 år köper jag kläder från Shein och Temu och har exakt 0 allergier eller något problem! 

• KimLinnefeldt

Hm... stayups och korsetter och höga klackar, är inte det väldigt... klyschigt?

Jag skulle bli full i skratt om min fru klädde sig så. 

Men när hon strövar omkring i bostaden i ett löst sittande nattlinne i bomull, där jag anar bröstens gung under, och där jag kan hoppas att hon är troslös... oj oj oj

• Anonym (Anonym)
    KimLinnefeldt skrev 2025-08-07 16:22:38 följande:

Hm... stayups och korsetter och höga klackar, är inte det väldigt... klyschigt?

Jag skulle bli full i skratt om min fru klädde sig så. 

Men när hon strövar omkring i bostaden i ett löst sittande nattlinne i bomull, där jag anar bröstens gung under, och där jag kan hoppas att hon är troslös... oj oj oj

Ok jag vill inte att han skrattar åt mig iaf då blir jag ledsen 😢
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-08-07 20:25:31 följande:
    Min kärlek älskar när jag har kort kjol/klänning och stayups (vilket sker vintertid). En gång när vi var unga åkte jag till honom iklädd endast kappa. För tillfället har vi en diskussion gällande en klänning jag har som slutar precis nedanför rumpan (den såg ut att gå lite längre ner på bilden när jag beställde den). Jag har sagt "den får bli en tunika med leggings eller jeans under", han tycker att jag ska ha den som klänning. Mina långa klänningar uppskattas inte.

En av de senaste gångerna vi sågs hade jag en kort kjol, inget under, och en tubtopp (med axelbandslös bh). 

Det sexigaste som finns är att ha på sig kläder som man trivs i, som man känner sig snygg och sexig i. Att ha självförtroende och känna "här är JAG och jag struntar i vad ni tycker om mig". 

Vet inte vart du bor någonstans men har du nära till Stockholm så finns Gustaf Mellbins, numera vid Mariatorget. Deras specialitet är bhar för större bystar. Snygga, sexiga och ser inte tantiga ut eller så. 

Så, fundera över på vad DU gillar hos dig själv och framhäv det. Äg känslan av att du ser bra ut! Jag vet att det inte är lätt alla gånger Hjärta Men det är så värt det. 
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Anonym) skrev 2025-08-07 20:25:31 följande:
    Han kanske inte alls skrattar, han kanske älskar spetsunderkläder och korsetter. Vi är alla olika, i vår Herres hage. Fråga honom, visa bilder, kolla hans reaktioner.
  • Anonym (Anonym)
    KimLinnefeldt skrev 2025-08-08 11:39:49 följande:
    Han kanske inte alls skrattar, han kanske älskar spetsunderkläder och korsetter. Vi är alla olika, i vår Herres hage. Fråga honom, visa bilder, kolla hans reaktioner.
    Han verkade iaf som att han tyckte om sånt när jag frågade honom han sa iaf att han gillar stayups hehe 🤪 
  • Anonym (T)

Temu har snygga o stora storlekar och är ganska billigt också. Såg idag Allmode men har ingen aning vilka storlekar dem har. 

Svar på tråden Sexiga kläder