• Anonym (999)

Min flickvän är jättehårig och har en enorm buske - vad göra?

Jag har en flickvän som jag träffade i klassen, universitetet. Både hon och jag är dryga 20. Igår såg jag henne naken för första gången. Hon hade då en enormt stor buske mellan benen. Den var enorm, visste inte ens att man kunde se ut så. 

Jag blev chockad. Undrar hur jag ska gå vidare med detta. Hur tar man upp det med henne på ett bra sätt? Hon är verkligen otroligt vacker i övrigt. Relativt lång, smal och extremt söt. Vill inte förstöra nått, men jag blev då ställd. 

• Svar på tråden Min flickvän är jättehårig och har en enorm buske - vad göra?
  • EpicF
    Anonym (Rak-svararen) skrev 2025-08-10 17:01:45 följande:
    Så då vill du förhindra annat som också  är "onaturligt" dvs smink, tatueringar, botox, etc som dessutom är skadligare än rakning. 
    Eller vissa "onaturliga" företeelser skall kvinnor få behålla ?
    För att..?
    Nej, jag har inga problem med att folk rakar sig, använder smink eller annat.
    Jag gör det med. Har dock inte helrakat kön själv och det är för att det helt enkelt inte var något för mig. 

Jag bara påpekande att det inte är naturligt att raka könet. Det andra nämnde jag överhuvudtaget inte. 

Så var skrev jag att man skulle "förhindra att folk rakar sig"?
  • Anonym (Rak-svararen)
    EpicF skrev 2025-08-10 18:02:58 följande:
    Nej, jag har inga problem med att folk rakar sig, använder smink eller annat.
    Jag gör det med. Har dock inte helrakat kön själv och det är för att det helt enkelt inte var något för mig. 

Jag bara påpekande att det inte är naturligt att raka könet. Det andra nämnde jag överhuvudtaget inte. 

Så var skrev jag att man skulle "förhindra att folk rakar sig"?
    Det var ju därför jag frågade om du tyckte att man skulle förhindra rakning. 

Bra att vi är överens om att rakning, smink, vaxning, hårklippning etc. är lika naturligt och lämpligt. 
    Kan inte förstå varför just rakning skulle vara mindre naturligt än andra förbättringar av utseendet. 
  • EpicF
    Anonym (Rak-svararen) skrev 2025-08-10 20:09:47 följande:
    Det var ju därför jag frågade om du tyckte att man skulle förhindra rakning. 

Bra att vi är överens om att rakning, smink, vaxning, hårklippning etc. är lika naturligt och lämpligt. 
    Kan inte förstå varför just rakning skulle vara mindre naturligt än andra förbättringar av utseendet. 
    Varför skulle jag tycka att man ska förhindra rakning? 
    Folk gör som de vill och som det passar för just de. 

Rakning, smink, vaxning etc är inte naturligt och kommer aldrig bli naturligt men det finns i samhället och folk gör det om de vill. 

Förbättringar av utseendet är inte naturligt och kommer aldrig bli. 
  • Cunt

Det där är verkligen ett gissel. När chocken och avsmaken har lagt sig, bör du lite finkänsligt adressera frågan, och kan därmed förhoppningsvis nå en kompromiss som ni båda kan leva med. 

• Anonym (Rakad)
    EpicF skrev 2025-08-10 17:59:53 följande:
    Nej, flytningar inte naturligt. Det kommer av att haren rubbad ph-balans i underlivet, vilket tyvärr är väldigt vanligt idag. 

Så har man flytningar så har man en rubbad ph-balans. Detta har dock inget att göra med rakning av könet då man kan få det även om man Inte är rakad. 
    Anonym (Rakad) skrev 2025-08-10 14:10:15 följande:
    Mm fast skillnaden är att jag inte slänger mig med direkta felaktigheter. Jag måste ju rätta folk när deras fattiga argument bara är baserade på känslor. 

Jag ser en massa felaktigheter du slänger dig med. Men självklart är det felaktigheter något du inte vill inse är fel, utan för dig så är det rätt. 
    Ja, flytningar är helt naturligt. De är en normal funktion i slidan som hjälper till att hålla slemhinnorna fuktiga och skyddar mot infektioner. Flytningar varierar i mängd, lukt och konsistens beroende på faktorer som menscykeln, ålder och hormonella förändringar. 
    Här är några punkter om flytningar:

Naturlig funktion: Flytningar är en del av kroppens naturliga rengöringssystem i underlivet. 

Skydd: De hjälper till att hålla slidan fuktig och skyddar mot infektioner. 

Varierar: Mängd, färg och lukt på flytningar kan variera under menscykeln, graviditet och vid olika åldrar. 

Vanligt: Att ha flytningar är normalt och beror sällan på någon sjukdom. 

Puberteten: Flytningar börjar oftast under puberteten och fortsätter sedan genom livet. 

Hormoner: Hormoner, särskilt östrogen, påverkar mängden och utseendet på flytningarna. 

Ovanstående svar får man efter en väldigt enkel Googling.
  • Anonym (Rakad)

Kan vi höja nivån lite i den här diskussionen och hålla oss till fakta? Allt blir så mycket lättare då. 

• EpicF
    Anonym (Rakad) skrev 2025-08-11 08:27:05 följande:
    Ja, flytningar är helt naturligt. De är en normal funktion i slidan som hjälper till att hålla slemhinnorna fuktiga och skyddar mot infektioner. Flytningar varierar i mängd, lukt och konsistens beroende på faktorer som menscykeln, ålder och hormonella förändringar. 
    Här är några punkter om flytningar:
    Naturlig funktion: Flytningar är en del av kroppens naturliga rengöringssystem i underlivet. 

Skydd: De hjälper till att hålla slidan fuktig och skyddar mot infektioner. 

Varierar: Mängd, färg och lukt på flytningar kan variera under menscykeln, graviditet och vid olika åldrar. 

Vanligt: Att ha flytningar är normalt och beror sällan på någon sjukdom. 

Puberteten: Flytningar börjar oftast under puberteten och fortsätter sedan genom livet. 

Hormoner: Hormoner, särskilt östrogen, påverkar mängden och utseendet på flytningarna. 

Ovanstående svar får man efter en väldigt enkel Googling.
    Nu har dock herr AI helt fel, vilket inte är konstigt alls då den inte brukar ha rätt. 

Flytningar är tecken på rubbad ph-balans i underlivet. Både puberteten och hormoner påverkar ph-balansen (men det glömde visst herr AI att upplysa om....)
  • Anonym (m)
    EpicF skrev 2025-08-10 17:59:53 följande:
    Nej, flytningar inte naturligt. 
    EpicF skrev 2025-08-10 13:48:34 följande:
    Ett underlivet som är friskt och mår bra har inte flytningar. 

Vilka konstiga påståenden!

Förhoppningsvis litar läsarna av den här tråden mer på 1177:

Flytningar är en vätska som kommer från underlivet. Det är bra och naturligt att ha flytningar i slidan.

• Anonym (Rakad)
    EpicF skrev 2025-08-11 10:55:12 följande:
    Nu har dock herr AI helt fel, vilket inte är konstigt alls då den inte brukar ha rätt. 

Flytningar är tecken på rubbad ph-balans i underlivet. Både puberteten och hormoner påverkar ph-balansen (men det glömde visst herr AI att upplysa om....)
    Herr AI hämtar sin information från 1177, UMO och Capio. Men dom har såklart också fel? 
  • EpicF
    Anonym (Rakad) skrev 2025-08-11 11:46:58 följande:
    Herr AI hämtar sin information från 1177, UMO och Capio. Men dom har såklart också fel? 
    Herr AI gör inte det tyvärr. 
  • EpicF
    Anonym (m) skrev 2025-08-11 10:58:30 följande:
    EpicF skrev 2025-08-10 13:48:34 följande:
    Ett underlivet som är friskt och mår bra har inte flytningar. 

Vilka konstiga påståenden!

Förhoppningsvis litar läsarna av den här tråden mer på 1177:

Flytningar är en vätska som kommer från underlivet. Det är bra och naturligt att ha flytningar i slidan.

Vill man ha obalans så helt ok. 
  • Anonym (m)
    EpicF skrev 2025-08-11 12:06:24 följande:
    Vill man ha obalans så helt ok. 
    Att ha flytningar är inte obalans utan bra och naturligt.
  • Anonym (Rak-svararen)
    Cunt skrev 2025-08-10 20:21:37 följande:

Det där är verkligen ett gissel. När chocken och avsmaken har lagt sig, bör du lite finkänsligt adressera frågan, och kan därmed förhoppningsvis nå en kompromiss som ni båda kan leva med. 

Ja, det är jätteviktigt att han tar upp frågan med sin flickvän så att han inte håller inne med sin åsikt. Man förstår ju att det är ett stort problem att hon är vildvuxen eftersom han har skapat denna tråden. För att en relation skall hålla så är det viktigt att han tar upp sina preferenser och hur han vill ha henne. Gäller även omvänt såklart.

• Anonym (H)
    Anonym (m) skrev 2025-08-11 12:15:55 följande:
    Att ha flytningar är inte obalans utan bra och naturligt.
    Ja, det är det.
Svar på tråden Min flickvän är jättehårig och har en enorm buske - vad göra?