Anonym (Love) skrev 2025-08-10 08:53:59 följande:
Fler och fler män verkar backa från tex nätdejting och kvinnors långa listor på vad en man ska erbjuda. Kvinnor är fullständigt besatta av sitt utseende med fillers, lösfransar, hårförlängningar, smink, visa hud på rätt ställen etc allt för att dom vet att män går igång på det visuella.
Jag vet att män gör mycket för att få ha sex, speciellt med vackra damer. Men börjar vi närma oss en gräns som gör att män börjar backa?
obs. Detta gäller mer den yngre generationen.
Anonym (Love) skrev 2025-08-10 09:10:27 följande:
Om vi utgår från att det ligger något i det du säger. Vad är då hönan och vad är ägget?
Har detta börjat i den vanliga världen, men syns mer på nätet? Eller tvärtom? Jag har flera manliga bekanta som är runt 25-30 som inte verkar alltför stressade att skaffa flickvän.
Anonym (Love) skrev 2025-08-10 09:21:19 följande:
Jag förutspår att det är en vettigare generation män på ingång. Som inte styrs lika mycket av vad lilleman i kalsongerna vill.
Det har varit stark överrepresentation av män på nätdejting många är missnöjda med resultatet, män klagar mest
om det bara är yngre generationer män, de som vuxit upp med en skärm som har vett att inte använda verkryg som inte funkar kan man ju undra varför de männen som växte upp utan internet är dummare å andra sidan om den yngre generationen lagt ner istället för att göra som man gjort i alla tider och träffar varandra IRL har de inte löst problemet som den äldre generation män försökt att lösa med appar.