• Anonymsjundraåttionio009

Höra av mig eller inte

Hej! Min flört eller dejt eller vad jag nu ska kalla honom för har barn med sitt ex. Han säger till mig att han har varit singel i 2 år vet inte om det var för 2 år sen som det slut med barnets mamma eller om han hade en tjej efter henne. Exet som han har barn ihop med kommenterar iaf hans bilder på fb jag förstår att hon kommenterar hans bild när han och deras dotter på bilden men hon har kommenterat hans profilbild där det bara är han på bilden med sån här emoji 😘. Varför kommenterar hon så om dom inte längre är tillsammans ?? Jag har varit nära att fråga honom flera gånger om han och hans ex fortfarande ligger med varandra eller om dom fortfarande har en kärleksrelation men har låtit bli att fråga för jag vill inte att han ska bli arg jag känner dock att jag vill veta helt säkert att deras relation är helt avslutad innan jag inleder en relation med honom för jag vill inte bli inblandad i nåt otrohetsdrama och jag vill inte att vi ska träffa andra om vi börjar dejta seriöst. Borde jag höra av mig till hans ex och fråga henne om deras relation eller är det en dum idé ? Jag misstänker att hon kommer höra av sig till honom om jag hör av mig till henne och sen kommer väl han höra av sig till mig och bli sur för att jag snokar 
    ..

• Svar på tråden Höra av mig eller inte
    EpicF skrev 2025-08-13 20:45:42 följande:
    Nej, det gör hon inte. 
    Jo och vad menar hon annars då ?!
  • EpicF
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-13 20:44:38 följande:
    Ja både Kim och nidbild har blandat in min syster i tråden och påstår att jag skulle ha legat med hennes pojkvän vilket inte stämmer överhuvudtaget!!!! Jag skulle aldrig få för mig att ligga med honom helt sjukt att ens skriva en sån sak han har varit min svåger i 13 år han är en familjemedlem till mig och jag ligger inte med varken mina släktingars partner/ ex,  mins familjemedlemmars ex / partners och jag skulle aldrig liggs med mina kompisars ex eller partners som enda jag skulle ligga med så är det min dejt eller om jag dejtar eller är tillsammans med någon ligger inte runt med ons heller.
    Nej, det har dem inte. De har överhuvudtaget inte pratat om din familj. 
  • EpicF
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-13 20:47:36 följande:
    Jo och vad menar hon annars då ?!
    Om Kim nu hade pratat om din pojkvän så hade det varit ett problem.. dvs om Kim ljög. Nu har inte Kim ljugit eftersom han/hon aldrig har pratat om din syster (eller din familj) utan en helt annan person som Kim känner/är bekant med. 

Så ditt hot blir bara löjliga, eftersom det du bygger ditt hot på inte existerar. 
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-13 20:46:59 följande:
    Jo både Kim och nidbild påstår det dom vet inte ett skit om mitt liv jag kommer snart anmäla båda två för förtal.

Nej, det ingen som påstår något om din familj. Du har däremot plockat russinen ur kaka, dvs läst och tolka det du vill. Tagit en text ur kontext och tolkat den som du vill, dvs helt fel. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (nidbild tyvärr...why)
    EpicF skrev 2025-08-13 20:45:42 följande:
    Nej, det gör hon inte. 
    du har faktiskt lite fel i detta men samtidigt ändå rätt

...s

Samma karaktärsgrupp. 

....d

• Anonym (Kim)

Refererade till en annan tråd med en som låg med sin syster pojkvän. Har inte blandat in din familj i något. Har inte sagt det var du. Sättet att reagera och uttrycka sig på är väldigt likt. Med det inte sagt det är samma person.  Exemplifierade bara. Nidbild står för sitt och jag för mitt. Helt okomplicerat. 

Gör att gå till pudelns kärna så har du och din hectare ingen relation. Gissningsvis blir det ingen heller. Fundera kring ditt stalkerbeteende istället och din osäkerhet. Som jag sa i början. Skaffa dig lite mer stabil ryggrad. Då kan du minska eller i bästa fall sluta med dessa orostankar. Var här och nu. Ta inte ut något i förskott. 

• EpicF
    Anonym (nidbild tyvärr...why) skrev 2025-08-13 20:57:16 följande:
    du har faktiskt lite fel i detta men samtidigt ändå rätt

...s
    Kim har aldrig pratat om ta familj eller syster, eller påstått att ts skulle ha legat med sin systers pojkvän... 
    EpicF skrev 2025-08-13 21:12:57 följande:
    Kim har aldrig pratat om ta familj eller syster, eller påstått att ts skulle ha legat med sin systers pojkvän... 

Jag vet precis vad Kim pratade om så det är inte upp för diskussion, du har missuppfattat igen

"TS" har gjort lite allt möjligt i sitt FL-liv

Ok tydligen ska jag stå för mitt. Okelidokeli!

Men då kan någon säga var jag sagt vem som legat med vetOskyldig

förutom att TS inte legat med någon i tråden

• Anonym (Fråga)
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-13 17:41:53 följande:
    Js jag märker väl att han är intresserad för han svarar alltid och svarar snabbt , han kollar mina stories, han skriver hjärtan och puss, godnatt och Godmorgon m.m. varje dag han blir ledsen om inte jag har skrivit på hela dagen vi har pratat om att göra saker ihop om han nu inte var intresserad så hade han väl inte svarat på meddelande eller kollat stories eller nånting 
    Om han hade varit jävligt intresserad hade han lagt till dig på Facebook som du vill. Om han hade varit jävligt intresserad hade han träffat dig, som du ju föreslagit och önskar.
    Om han hade varit jävligt intresserad hade ni pratat i telefon som du vill och har föreslagit.

Det ENDA han gör, är att chatta med dig. Folk chattar dagarna i ända, det betyder inget.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (nidbild tyvärr...why) skrev 2025-08-13 21:20:02 följande:

Ok tydligen ska jag stå för mitt. Okelidokeli!

Men då kan någon säga var jag sagt vem som legat med vetOskyldig

förutom att TS inte legat med någon i tråden

Ja du står för ditt och jag mitt. Typ. Jag gav som exempel eller refererade till en tråd som handlade om en tjej som råkat ligga med sin syster pojkvän och inte förstod varför systern m fl var arga på henne. TS här gick igång på alla då hon trodde att jag menade henne. Hur det nu kan komma sig? Ingen aning. Som du säger så har inte TS legat med någon än. 
    Anonym (Kim) skrev 2025-08-13 21:37:19 följande:
    Ja du står för ditt och jag mitt. Typ. Jag gav som exempel eller refererade till en tråd som handlade om en tjej som råkat ligga med sin syster pojkvän och inte förstod varför systern m fl var arga på henne. TS här gick igång på alla då hon trodde att jag menade henne. Hur det nu kan komma sig? Ingen aning. Som du säger så har inte TS legat med någon än. 

det är tydligt vad du menar och jag håller med. För det är en trolig slutsats utefter bevisen. Många extrema och arga personer på FL.

Jag hade tyvärr väldigt tråkigt idag ops

• EpicF
    Anonym (nidbild tyvärr...why) skrev 2025-08-13 21:39:14 följande:

det är tydligt vad du menar och jag håller med. För det är en trolig slutsats utefter bevisen. Många extrema och arga personer på FL.

Alla förstod det utom ts. 
  • Anonym (Kim)
    Anonym (nidbild tyvärr...why) skrev 2025-08-13 21:39:14 följande:

Haha! Håller med. Visst var jag listig? Trist att du tråkigt idag. Har haft mer än nödvändigt. Så jag kopplar av med detta. Skönt att höra att fler det som är obvious. Intressant. Har snart en hel ask med förkrympta vindruvor. 
    EpicF skrev 2025-08-13 20:54:22 följande:
    Om Kim nu hade pratat om din pojkvän så hade det varit ett problem.. dvs om Kim ljög. Nu har inte Kim ljugit eftersom han/hon aldrig har pratat om din syster (eller din familj) utan en helt annan person som Kim känner/är bekant med. 

Så ditt hot blir bara löjliga, eftersom det du bygger ditt hot på inte existerar. 
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-13 20:46:59 följande:
    Jo både Kim och nidbild påstår det dom vet inte ett skit om mitt liv jag kommer snart anmäla båda två för förtal.

Nej, det ingen som påstår något om din familj. Du har däremot plockat russinen ur kaka, dvs läst och tolka det du vill. Tagit en text ur kontext och tolkat den som du vill, dvs helt fel. 
    Det stod inget om vem han menade han skrev bara att ts hade legat med sin systers pojkvän.
    Anonym (Kim) skrev 2025-08-13 21:11:36 följande:

Refererade till en annan tråd med en som låg med sin syster pojkvän. Har inte blandat in din familj i något. Har inte sagt det var du. Sättet att reagera och uttrycka sig på är väldigt likt. Med det inte sagt det är samma person.  Exemplifierade bara. Nidbild står för sitt och jag för mitt. Helt okomplicerat. 

Gör att gå till pudelns kärna så har du och din hectare ingen relation. Gissningsvis blir det ingen heller. Fundera kring ditt stalkerbeteende istället och din osäkerhet. Som jag sa i början. Skaffa dig lite mer stabil ryggrad. Då kan du minska eller i bästa fall sluta med dessa orostankar. Var här och nu. Ta inte ut något i förskott. 

För det första så är det inte ställning att söka på någon på mrkoll eller ratsit, merinfo, hitta.se och liknande sidor den informationen kan vem som helst hitta. Och för det andra så har jag inte kontaktat hans ex.
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-13 22:03:30 följande:
    För det första så är det inte ställning att söka på någon på mrkoll eller ratsit, merinfo, hitta.se och liknande sidor den informationen kan vem som helst hitta. Och för det andra så har jag inte kontaktat hans ex.
    Nämen fanns det inget stalkerbeteende säger du?

Så kukens pappas facebookposter och hur exet kommenterar på kukens bilder är... vardag

Väldigt konstigt att du får sån åtkomst till kukens sida när ni inte är vänner. 
  • EpicF
    Anonymsjundraåttionio009 skrev 2025-08-13 22:00:34 följande:
    Det stod inget om vem han menade han skrev bara att ts hade legat med sin systers pojkvän.
    Nej, ham nämnde inte dig överhuvudtaget. 
Svar på tråden Höra av mig eller inte