Höra av mig eller inte
Hej! Min flört eller dejt eller vad jag nu ska kalla honom för har barn med sitt ex. Han säger till mig att han har varit singel i 2 år vet inte om det var för 2 år sen som det slut med barnets mamma eller om han hade en tjej efter henne. Exet som han har barn ihop med kommenterar iaf hans bilder på fb jag förstår att hon kommenterar hans bild när han och deras dotter på bilden men hon har kommenterat hans profilbild där det bara är han på bilden med sån här emoji 😘. Varför kommenterar hon så om dom inte längre är tillsammans ?? Jag har varit nära att fråga honom flera gånger om han och hans ex fortfarande ligger med varandra eller om dom fortfarande har en kärleksrelation men har låtit bli att fråga för jag vill inte att han ska bli arg jag känner dock att jag vill veta helt säkert att deras relation är helt avslutad innan jag inleder en relation med honom för jag vill inte bli inblandad i nåt otrohetsdrama och jag vill inte att vi ska träffa andra om vi börjar dejta seriöst. Borde jag höra av mig till hans ex och fråga henne om deras relation eller är det en dum idé ? Jag misstänker att hon kommer höra av sig till honom om jag hör av mig till henne och sen kommer väl han höra av sig till mig och bli sur för att jag snokar
..