• Anonym (Magnus)

Vanligt sex?

Har precis blivit singel igen och tänkte förbli så ett tag, mest hitta likasinnade för one night stands och liknande. Jag har dock alltid varit ganska "normal" i sängen, gillar vanligt sex och de vanliga ställningarna. Avskyr allt med dominans, smisk och liknande. 

Riskerar jag att uppfattas som väldigt tråkig för det? Eller finns det kvinnor där ute som föredrar vanligt enkelt sex, men som inte nödvändigtvis är intresserade av förhållande?

• Svar på tråden Vanligt sex?
  • Anonym (Magnus)
    Anonym (M) skrev 2025-08-11 22:52:10 följande:
    Så du diskuterar hur du är i sängen med dina vänner?
    Haha ja vi är ganska öppna med sånt.
  • Anonym (M)
    Anonym (Magnus) skrev 2025-08-11 23:03:07 följande:
    Haha ja vi är ganska öppna med sånt.
    Ok, och då informerar du även din partner att ert sexliv diskuteras med dina kompisar, eller?
  • Anonym (Magnus)
    Anonym (M) skrev 2025-08-11 23:09:25 följande:
    Ok, och då informerar du även din partner att ert sexliv diskuteras med dina kompisar, eller?
    Ja den senaste visste, hon var också ganska öppen med sina vänner. Vi gjorde inget vi skämdes över. Sen var det ju inte djupgående detaljer eller så.
  • Anonym (FdPåJakt)
    Anonym (Klimpen) skrev 2025-08-11 15:25:42 följande:

Självklart finns det kvinnor som gillar och saknar vaniljsex.

Något att tänka på är att ons sällan är tillfredställande för de flesta kvinnor, därav så är det inte lika många som söker det som män. jag saknar sex en massa men vill inte ligga med olika män varje vecka där jag ändå sällan blir tillfredsställd. Har hellre en riktigt relation där man lär känna varandras behov ordentligt.

Du behöver inte oroa dig, de flesta kvinnor är precis som du och föredrar vaniljsex.
  • Anonym (Magnus)
    Anonym (FdPåJakt) skrev 2025-08-12 09:08:15 följande:
    Du behöver inte oroa dig, de flesta kvinnor är precis som du och föredrar vaniljsex.
    Vad bra, tack!
  • Anonym (Keijo)
    Anonym (Magnus) skrev 2025-08-11 15:20:28 följande:
    Vanligt sex?

Har precis blivit singel igen och tänkte förbli så ett tag, mest hitta likasinnade för one night stands och liknande. Jag har dock alltid varit ganska "normal" i sängen, gillar vanligt sex och de vanliga ställningarna. Avskyr allt med dominans, smisk och liknande. 

Riskerar jag att uppfattas som väldigt tråkig för det? Eller finns det kvinnor där ute som föredrar vanligt enkelt sex, men som inte nödvändigtvis är intresserade av förhållande?

Korta svaret är nog ja, tyvärr. Det kan lätt gå slentrian i sexlivet. Vaniljen kan lätt kryddas upp lite grann. Jag ser inget fel i det.

Vad sägs om att viska heta ord i hennes öra under förspelet? Att ta henne bakifrån och ge lite smisk? Att sätta ögonbindel på henne eller dig själv eller båda? Jag tror att sånt och väldigt mycket annat är normalt för väldigt många kvinnor.
  • UngGubbeinorr

Alltså, inte börja "dela möbler" sådär i brådrasket. En hälsosam vuxen inställning, gäller alla vettiga kvinns också. Sök inte ONS, för det tror jag inte du själv önskar heller. Visst, det kanske bara blir det, ni "testkörde" varann och antingen du eller hon väljer att avsluta. Thats life. Träffas, ha kul, kanske ni tänder på varann. Ni kanske börjar som kk, vilket lätt blir vänner med förmåner, träffas rätt kravlöst. Två vuxna individer som råkar trivas ihop, många middagar å nätter i varandras sängar, kanske blir lite resor tillsammans. Rätt vad det är kallar ni varann särbos. Det är en naturlig utveckling. Kan gå fort, kan ta några år, huvudsaken att ni trivs. Men räkna med att kyssa många grodor..

• Anonym (Hej)
    Anonym (Konstig fråga) skrev 2025-08-11 16:22:49 följande:

De allra flesta föredrar helt normal, icke porrskadad sex. Det är därför det kallas normalt, för att det är något majoriteten vill ha.

Det är snarare alla sjuka böjelser och sexuella störningar som skrämmer bort folk. Just eftersom de ofta beror på att något gått snett hos såna typer. 

Jag vill ha analsex med cykelhjälm på mig och partnern. Är det en sjuk böjelse eller sexuell störning? Glad
  • Anonym (Keijo)
    Anonym (Hej) skrev 2025-08-12 17:07:30 följande:
    Jag vill ha analsex med cykelhjälm på mig och partnern. Är det en sjuk böjelse eller sexuell störning? Glad
    Åååh... Sluta... Så hett... Och ringklocka... Mmmm...
  • Anonym (Magnus)
    Anonym (Keijo) skrev 2025-08-12 16:42:41 följande:
    Korta svaret är nog ja, tyvärr. Det kan lätt gå slentrian i sexlivet. Vaniljen kan lätt kryddas upp lite grann. Jag ser inget fel i det.

Vad sägs om att viska heta ord i hennes öra under förspelet? Att ta henne bakifrån och ge lite smisk? Att sätta ögonbindel på henne eller dig själv eller båda? Jag tror att sånt och väldigt mycket annat är normalt för väldigt många kvinnor.
    Nej, jag är hellre tråkig än gör något av det där. Utöver att ta bakifrån. Smisk är bara, ush.
  • Anonym (Keijo)
    Anonym (Magnus) skrev 2025-08-12 17:40:58 följande:
    Nej, jag är hellre tråkig än gör något av det där. Utöver att ta bakifrån. Smisk är bara, ush.
    Var och en måste bestämma själv vad hen vill och inte vill.

Men risken är att kvinnan du får ihop det med efter en tid tröttnar på "in-ut-sprut- slut".
  • Anonym (Magnus)
    Anonym (Keijo) skrev 2025-08-12 17:55:10 följande:
    Var och en måste bestämma själv vad hen vill och inte vill.

Men risken är att kvinnan du får ihop det med efter en tid tröttnar på "in-ut-sprut- slut".
    Det var det som var bra med exet, vi såg det på väldigt lika sätt.
  • Anonym (Keijo)
    Anonym (Magnus) skrev 2025-08-12 18:03:54 följande:
    Det var det som var bra med exet, vi såg det på väldigt lika sätt.
    Ja, det är det viktigaste: Samförståndet. (Och ståndet, ha ha.)
Svar på tråden Vanligt sex?