Nybliven singel
Hallå alla singelpappor där ute. Jag är nybliven singel efter ett långt äktenskap, efter att ha levt med en och samma kvinna under väldigt lång tid och dessutom ägnat dessa år till att totalt bränna ut mig i alla ändar för att göra hustrun nöjd (visade sig vara möjligt i korta episoder innan det fanns ett nytt missnöje att jobba på) så är jag fullkomligt säker på att jag ALDRIG mer vill dela mitt liv med en kvinna. Funderat på att bli bög, men det faller på att jag inte attraheras av män, annars tror jag bögarna har dragit vinstlott i relationsspelet... men även om kag inte vill dela mitt liv med en kvinna skulle jag gärna träffa en kvinna som gillar att ha roligt. Äta en god middag hemma, och älska sex. Men inget mer. Inga känslor, inget ska vi flytta ihop, inget jag vill ha barn (har tillräckligt många som det är att ta hand om redan)... Men vart hittar man detta? Finns några bra sidor? Ge mig tips, eller så kan vi bara tjöta i tråden om alla jävla orimliga kompromisser jag aldrig mer ska vara delaktig i