Usch,jag sov uruselt, så gick upp vid 5-snåret, sen var jag vaken till ca 10, och sen somnade jag om och sov som en stock till kl 17, sen låg jag i ca en timme och lyssnade på regnet.
Sen har jag suttit vad datorn och pysslat lite med musik, men inte så mycket annat. Jag känner mig faktiskt färdig att gå tillbaka till sängen snart.
Anonym (Lj) skrev 2025-08-22 21:35:27 följande:
Finns mycket bra på svt och tv4play också 😊 Om du vill ha tips på lite andra såna appar så säg till.
Anonym (ensam i världen) skrev 2025-08-22 21:18:32 följande:
Jag får lägga till den på listan nästa gång jag har Disney+. Jag brukar altinera mellan tjänsterna, nu har jag netfix igång. Just nu ser jag Alice in Borderland, Arcane och Designated survivor. Jag brukar titta på lite allt möjligt. Sist jag hade Dusney började jag titta på Sleepy Hollow, den var bra, men jag var mitt i när jag bytte tjänst.
Så gör jag oxå. Annars hade man blivit ruinerad 😅
Samsas lite inom familjen oxå. Dock har jag inte haft Netflix på länge. Är den Alice i borderline bra tycker du? Jag är sugen på det, men eftersom den är Japans ch jag har dyslexi så är det inte helt lätt 😬 Men är den bra nog kan det vara värt ett försök
Designated survivor var suveränt bra tyckte jag. Gillar du den hade du nog gillat Homeland och The Americans oxå.
Sleepy Hollow var ju suverän oxå. Är ett tag den jag såg den nu men gillade den. Känns lite som supernatural och The discovery of Witches
Jag gillar Alice in Borderland, men den är ganska våldsam emellanåt. Idén är intressant. Det positiva jag har märkt med japanska är att undertexterna stannar på skärmen ganska länge ofta för att det verkar ta lång tid att säga saker på japanska.
Homeland och The Americans får jag skriva upp.