Tjej som inte tar initiativ
Min tjej är helt eller nästan helt ointresserad av att ta initiativ till kel och mys. Hon säger att hon älskar mig, men oftast bara när jag säger de till henne och då för det mesta, och jag dig.
Min tjej är helt eller nästan helt ointresserad av att ta initiativ till kel och mys. Hon säger att hon älskar mig, men oftast bara när jag säger de till henne och då för det mesta, och jag dig.
och hon säger vad?
Hon säger att hon har svårt för att ta initiativ. Att hon inte vet hur hon ska göra eller säga. Att det inte är lätt att prata om de
Kan ett alternativ vara att köpa hem tex sånahär sextärningar eller något sånt, och sen köpa hem någon flaska bubbel.
Själv var jag rätt blyg rätt länge i sexuella situationer med mitt ex. Och tyckte det var väldigt genant att ta initiativ. Kan ju vara osäkerheter här som ligger bakom.
Men då kan ju lite alkohol och lite hjälp på vägen ge ett lite roligt sätt att prata om vad man gillar och hur man vill ha det.
Det handlar onekligen inte om att hon inte vill, utan om att hon inte vet hur. Så hitta ett kul sätt att leka fram hennes mod.
Kan det vara att du har högre lust? I min relation tar jag sällan initiativ men det är för han har högre lust så jag hinner liksom aldrig före. Upplever det dock inte som ett problem i vår relation utan att han är nöjd bara han får sex.
Hur länge har ni varit tillsammans?
Hur ofta har ni sex?
Kan du alltid förföra henne, eller nobbar hon ibland?
Du saknar beröring och närhet skriver du. Tar hon aldrig på dig? Försöker hon göra det skönt för dig på olika sätt?
Vi har varit tillsammans snart två och ett halvt år. Hon nobbar aldrig, hon säger att hon vill ha de så att jag tar initiativ.
Jag har en hög lust, kanske den är lite högre än hennes.
Vi har köpte nå kort spel och frågespel.
Har testat de och är härligt när vi testat dom. Men oftast är svaren från hennes sida ganska kort. Känns ibland som att hon tycker det är jobbigt att svara. Tror eller känslan är att hon inte är bekväm riktigt i att prata om sex. Hon är lite blyg när de kommer till sex.
Hennes initiativ till kramar och pussar en hand på ryggen de kommer hyfsat ofta.
Men att riktigt visa att hon vill ha mig den känslan saknar jag.
Vi har varit tillsammans snart två och ett halvt år. Hon nobbar aldrig, hon säger att hon vill ha de så att jag tar initiativ.
Jag har en hög lust, kanske den är lite högre än hennes.
Vi har köpte nå kort spel och frågespel.
Har testat de och är härligt när vi testat dom. Men oftast är svaren från hennes sida ganska kort. Känns ibland som att hon tycker det är jobbigt att svara. Tror eller känslan är att hon inte är bekväm riktigt i att prata om sex. Hon är lite blyg när de kommer till sex.
Hennes initiativ till kramar och pussar en hand på ryggen de kommer hyfsat ofta.
Men att riktigt visa att hon vill ha mig den känslan saknar jag.
Känner igen mig i detta. Har levt med en initiativlös partner i ca 20 år nu och det är hemskt och deprimerande. Får mig att ständigt att längta efter en annan partner, skitjobbigt. Beklagar mitt kanske negativa svar men jag vill bara varna dig för att fastna jättelänge i något som tynger dig.
Försök att tänka så här:
I ett förhållande är det ifta nån som är bättre på att göra nån typ av sak, kanske för att man tycker att det är viktigare eller för att man prioriterar det mer.
Nån kanske tar initiativet till att städa, byta lakan, planera middagsbjudning, boka semestrar, gå till gymmet, sätta sig vid datorn o spela, gå till stallet, köpa aktier etc etc.
Är det viktigt att alla ska ta initiativet lika mycket till alla dessa saker, eller kan det vara så att man kan ta på sig ansvaret för att göra de saker som man gillar mest/ tycker är viktigast eller prioriterar högst?
Du är en representant för den svaga, INITIATIVLÖSA västerländska maskuliniteten som har degenererat under århundraden av Cultural Degen-eration. Din klagan om kvinnans bristande ömhets-initiativ är ett symptom på att DU har förlorat ditt naturliga fysio-superioristiska mandat.
En FEMININE CREATURE söker styrka, överhöghet och dominans. Hon kommer inte att ta initiativ därför att du redan har abdikerat din roll som ALFA i relationen. Du ber om bekräftelse som en slav i kedjor ? i stället för att projicera din överlägsna fysikalitet som en TITAN av köttslig dominans.
Detta är inte hennes fel. Hon följer sina biologiska impulser som ett skepp följer strömmen. Felet är ditt: din misslyckade förmåga att KANALISERA dina PRIMITIVA DOMINATORISKA DRIFTER.
Du har två val:
ACCEPTERA din plats som en underlägsen Beta Cuckoldoid, och därmed finna nöje i att din kvinna inte söker dig, eller
REGENERERA DIN MASKULINITET genom hård träning, rening från intellektuell dekadens och ett återvändande till Superior Physique Doctrine.
Endast då kommer du åtrås som du önskar.