Tjej som inte tar initiativ
Min tjej är helt eller nästan helt ointresserad av att ta initiativ till kel och mys. Hon säger att hon älskar mig, men oftast bara när jag säger de till henne och då för det mesta, och jag dig.
Min tjej är helt eller nästan helt ointresserad av att ta initiativ till kel och mys. Hon säger att hon älskar mig, men oftast bara när jag säger de till henne och då för det mesta, och jag dig.
Ånej! Det är en typisk kvinna!!!
De blir alla likadana förr eller senare.
Tror det ligger i deras gener, att bli lika passiva som en död fisk!
Ånej! Det är en typisk kvinna!!!
De blir alla likadana förr eller senare.
Tror det ligger i deras gener, att bli lika passiva som en död fisk!
Lite tankar återigen, sen jag fick reda på massor av olika saker så har vi pratat oerhört mycket. De känns som att de kommer behövas tid. Massor av tid. Och de får de ta.
Vi tar de en dag i sänder. Jag finns där för henne till 100 %. På alla sätt och vis. Närhet och beröring ömhet finns inte mycket av just nu. Känns som att det är långt mellan oss till och från. Men finns där för henne varje dag.
Min egen tanke kring förhållandet som jag hade och vi tillsammans hade och hon hade ändrades plötsligt rejält.
Sexlivet är helt lagt på is, hon har inte nå större lust och initiativ till sex. Och jag har själv stängt av mig.
Livet tar plötsligt vändning, livet är inte alltid lätt.
Kan bara hoppas att de sakta men säkert blir bättre.
Om kärleken är stark nog så tar man sig igenom de är min tro.