Tjej som inte tar initiativ
Min tjej är helt eller nästan helt ointresserad av att ta initiativ till kel och mys. Hon säger att hon älskar mig, men oftast bara när jag säger de till henne och då för det mesta, och jag dig.
Vi bråkar aldrig och allt funkar bra i vardagen. Vi har det väldigt bra tillsammans på alla sätt och vis. Men när de kommer till närhet ömhet och sex så är det alltid på mitt initiativ. Hon tar sällan eller aldrig initiativ, saknar de nå så oerhört mycket. Gör ibland mer och mer mig ledsen och känner mig inte åtrådd.
När vi har sex är det bra sex iallafall för henne, hon njuter och mår bra. Hon säger att hon aldrig trodde hon skulle få uppleva något så här underbart i livet. Men som sagt, det är alltid jag som får ta initiativet och ger henne massor av njutning. Jag saknar så oerhört mycket att få något tillbaka, eller att hon tar initiativ, visar att hon vill ha mig.
Jag saknar beröring närheten och att få känna mig älskad. Vet inte kanske är det onödigt att tänka känna så här, vi har ju det bra i övrigt. Att få bli bekräftad av den man är tillsammans med. Att hon visar ger något tillbaka av egen vilja och lust.
Ska man bara acceptera att hon aldrig tar initiativet inte är sådan som person