Alla är bättre än mig
Det är dem.
Folk är snyggare än mig.
Är bättre människor än mig.
Är mer framgångsrikare än mig.
I have nothing to show for myself.
:(
Det är dem.
Folk är snyggare än mig.
Klar man inte ska jämföra sig med andra men att vara framgångsrik har ju vissa fördelar, tex att bli bjuden på bättre man hos sina släktingar. min Svägerska bjuder ju lite väl enkelt som jag skrev om i en tråd - men enligt svaren berodde det tydligen på att vi inte var så framgångsrika, trots att min fru har disputerat och själv kommer jag från enklare förhållanden men har gift mig in i en centraleuropeisk övremedelklassfamilj - det är ju ändå en viss framgång tycker jag.
Det är dem.
Folk är snyggare än mig.
Det är dem.
Folk är snyggare än mig.
Klar man inte ska jämföra sig med andra men att vara framgångsrik har ju vissa fördelar, tex att bli bjuden på bättre man hos sina släktingar. min Svägerska bjuder ju lite väl enkelt som jag skrev om i en tråd - men enligt svaren berodde det tydligen på att vi inte var så framgångsrika, trots att min fru har disputerat och själv kommer jag från enklare förhållanden men har gift mig in i en centraleuropeisk övremedelklassfamilj - det är ju ändå en viss framgång tycker jag.
Tillägg: Det var olika communities på nätet som killen som jag berättade om var med i.
Tillägg: Det var olika communities på nätet som killen som jag berättade om var med i.
Communities are a mechanic in Palia.
Being a part of a community has multiple benefits, like consistent group communication with the same people on a daily basis, additional support in times of need, and an increased sense of belonging.
The Player can be a part of only one community, so choosing the right group and/or creating a community with the right information is key.
Det är dem.
Folk är snyggare än mig.
Det finns inte många som är otroligt snygga, bra på allt och väldigt framgångsrik utan för de allra, allra flesta är det så, vi är omgivna av massor av folk som är snyggare, rikare, smartare etc. Dvs det kan kanske upplevas som massor, men alla har några negativa sidor, snyggingen som är så framgångsrik kanske har dålig hälsa och kan inte laga mat. Alla kan vara avundsjuka på någon.
Därför måste man sluta bry sig om det, bara finna sig i att det finns andra som hade större tur med utseende, fick bättre jobb etc. Acceptera och uppskatta den du är och det du har. Tänk på att många skulle vilja vara som du, för de har sjukdomar, ingen mat, blir misshandlade etc
Det är dem.
Folk är snyggare än mig.