• Anonym (Skulle vilja prova)

Penis sleeve

någon här som testat en Penis sleeve, kille som tjej eller par

Vad tyckte du som kille satt den bra, kändes det konstigt att ha den på och ha sex med?

vad tycker du som tjej/ kvinna är det skönt, är det likt en riktig kuk? 

vem Tog initiativet till att prova detta?

tänker att det kan vara bra för de som kommer för tidigt eller om ens tjej vill testa en större kuk utan att blanda in en annan kille så kan hennes kille få en större kuk och ni kan ha härligt sex ihop 

• Svar på tråden Penis sleeve
    Anonym (Useless) skrev 2025-09-06 12:31:42 följande:

Totalt värdelös tycker att det är. Iallafall dom 2 som jag har köpt. Köpte först en för att bara testa. Tänkte att ge Frun lite extra. Och att jag skulle kunna hålla på lite längre. Men den är så mjuk i det som är extra utöver min egen. Sen så köpte jag en ny med vibrator och fjärrkontroll. Men den har jag bara testat själv. Och då gjorde vibrationer så att jag kom. Det var väl inte det som var tanken. Det är ju så att det ska bara vara skönt för Frun. 

Tråkigt du haft dålig erfarenhet av dom.
    Den sleven som du upplev för mjuk är det en sådan man fäster runt pungen eller en sådan som man bara trä på?

Har oxå sett den med vibration och tänkte att den är väl till för att tillfredsställa båda 😀
  • Anonym (Useless)
    Anonym (Skulle vilja prova) skrev 2025-09-06 16:09:38 följande:
    Tråkigt du haft dålig erfarenhet av dom.
    Den sleven som du upplev för mjuk är det en sådan man fäster runt pungen eller en sådan som man bara trä på?

Har oxå sett den med vibration och tänkte att den är väl till för att tillfredsställa båda 😀
    Det är sån som fäster runt pungen. Jag trodde att det skulle vara mer som en dildo som är ihåliga.
  • Anonym (v)
    Anonym (Skulle vilja prova) skrev 2025-09-06 06:59:17 följande:
    Finns de sleevar som inte är så stora 😊 hade du vågat prova om ni tillsammans kollat en storlek som du tror du kunnat ha i dig? 

jag har inga problem med att testa men utrymmet klarar knappt en normalstor kuk

Som du säger finns det många varianter. Vägrar alla prova en knottrig kondom också för att det är för långt ifrån en riktig kuk? haha

• Anonym (v)
    Anonym (Äkta vara) skrev 2025-09-06 06:11:32 följande:
    För att dela med mig av mina tankar?

Hört flera kvinnor resonera på detta sätt.
    tråkigt sextänk om du måste gå in i en tråd där detta inte efterfrågas och vara negativ när det kan finns skäl till att någon diskret frågor om detta

Att prova nya saker gör sex kul och hur man får veta vad mer om vad som är skönt för en. 
  • Anonym (ove)

asså jag måste bara säga att det här hjälpte mig helt sjukt mycket jag har alltid haft en löjligt liten kuk så liten att jag ibland knappt vågat visa mig naken för min tjej jag har känt mig som ett skämt i sängen och varje gång vi skulle ha sex så fick jag panik över hur värdelös jag var första gången vi testade en sleeve var det som att jag äntligen fick vara nån för en stund hon lät som att hon faktiskt njöt på riktigt och det krossade mig lite för jag visste att det inte var jag men ändå fick jag känna hur det var att ge henne nåt jag själv aldrig kan ge jag kände mig så liten och hjälplös men samtidigt tacksam för att jag åtminstone fick vara med

Anonym (ove) skrev 2025-09-06 18:15:44 följande:

asså jag måste bara säga att det här hjälpte mig helt sjukt mycket jag har alltid haft en löjligt liten kuk så liten att jag ibland knappt vågat visa mig naken för min tjej jag har känt mig som ett skämt i sängen och varje gång vi skulle ha sex så fick jag panik över hur värdelös jag var första gången vi testade en sleeve var det som att jag äntligen fick vara nån för en stund hon lät som att hon faktiskt njöt på riktigt och det krossade mig lite för jag visste att det inte var jag men ändå fick jag känna hur det var att ge henne nåt jag själv aldrig kan ge jag kände mig så liten och hjälplös men samtidigt tacksam för att jag åtminstone fick vara med

Förstår hur du tänker men du får försöka vända den tanken att det är med dig hon får upplev det det är ju dig hon ser och kanske kan njuta fullt ut med då 
  • Anonym (Vilja)

Har testat men det blir inga fler gånger. Helt enkelt trist, känslokallt och död känsla. Sedan skall man inte sticka under stolen med att det såg helt enkelt för djävla barnsligt ut. Jag älskar det visuella av en penis men går inte igång plast och silicon. 

Bättre att helt enkelt jobba med acceptans för att så här stor är är min penis och så här ser den ut. 

Ofta i relationer är ändå penisstorleken väldigt sekunder. 

Det är skillnad för mig som är singel och endast söker sexuella kontakter och till råga på allt är en sizegueen men man skall vara väldigt medveten om att vi är en liten minoritet av kvinnor, det är dumt att bygga sin självbild runt en minoritets önskemål utan fokusera på de kvinnor som är den stora majoriteten. Man får helt enkelt en väldigt skev bild av vad kvinnor söker om man läser annonser på BC och liknande. Det är inte ett representativt urval av kvinnor.

• användarnamn08

Jag har normal stl, ca 16 lång.
    Jag har 2 sleeves, en svart som är knottrig och påminner mer om tjockare kondom, bara testat 1 gång och va inte så rolig, har sen 1 betydligt större typ genomskinligt silikon som jag som kille tycker är bra, känns inte jättemkt så man kan hålla sig längre men ändå väldigt skön känsla att sätta på frugan med. Men sen är det då svårare att ta av den och sätta på frugan efter även om man har normal storlek på kuken då man precis töjt ut frugan lite men går absolut att komma med den på.. frugan är tyvärr inte lika såld, oklart varför. 

Även bra som uppvärmning om man kanske ska leka med många fingrar/fista. 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Penis sleeve