• Anonym (osäker)

Tror ni det är bullshit eller kan det vara sant

Tidigare i sommar så hade jag sexträffar med en äldre kille. Jag gav upp för sexet var för dåligt. Nu har han hört av sig igen och frågade om att ses, jag tackade nej. Han frågade varför, att han aldrig förstod vad han gjorde fel. Var det för han somnade frågade han. Sista gången så slutade det med att jag onanerade honom och han kom, jag låg bredvid han höll om mig och sen hände inget mer. Till sist slumrade han till. Jag kände mig inte nöjd eller tillfredsställd, jag måste inte komma för det kan vara svårt men han kunde ju bry sig åtminstone. Och sexet var inte speciellt bra innan den här avslutningen heller. Så vaknade han sen till, frågade hur det känns och jag svarade att det känns som att jag vill vara ensam nu. Så han gick.

Och nu ett par månader senare när han frågar om jag inte vill träffas mer för han somna så svarar jag ja du tycker tydligen sexet ska vara slut när du fått ditt, jag vill ha någon som bryr sig.

Han skyller på att det var för han var trött och han tror det blir annorlunda om vi inte ses mitt i natten. Men han gjorde likadant första gången, inte somnade men att han när han sprutat liksom slutar helt intressera sig för mig och min njutning, sexet är slut. Och den gången TROR jag att det var tidigare på kvällen men jag är osäker.

Men han tror ändå det kommer bli bättre om vi ses när det inte är så sent.

Vad tror ni är det bara en ursäkt han drar till med nu?

• Svar på tråden Tror ni det är bullshit eller kan det vara sant
  • Anonym (wtf)

Men herregud, skit i honom. Du kan hitta nån bättre som du är mer samspelt med!
    Han låter ju som ett prakt-ego.

Svar på din fråga: det är bullshit

• Anonym (Dr Krall)

Konstig diskussion. Vi är alla olika och en av olikheterna är hur trött man blir efter sex. Tröttheten har med hormoner att göra. några är känsligare för dem än andra. Hittills har jag inte hört om någon som blivit piggare efter sex men vem vet de finns nog också.

Tröttheten har inget med intresset för partnern att göra men intresset för partnern visar man genom att kommunicera detta med sin partner innan eller under akten.  

• Anonym (wtf)
    Anonym (Dr Krall) skrev 2025-09-14 15:18:55 följande:

Konstig diskussion. Vi är alla olika och en av olikheterna är hur trött man blir efter sex. Tröttheten har med hormoner att göra. några är känsligare för dem än andra. Hittills har jag inte hört om någon som blivit piggare efter sex men vem vet de finns nog också.

Tröttheten har inget med intresset för partnern att göra men intresset för partnern visar man genom att kommunicera detta med sin partner innan eller under akten.  

Då får han se till att hon kommer först.
  • Anonym (osäker)
    Anonym (f) skrev 2025-09-14 14:08:12 följande:
    Vaddå ljuger? Ja han kan ha blivit "för trött" men just nu vill han bara knulla. Testar du inte så får du inget bevisat men du är fortfarande bara ett ligg för honom.
    Hur ska testa om han ljög om orsaken? Det var han som ville ta relationen vidare från sex inte jag, vad det nu har med frågan att göra.
  • Anonym (osäker)
    Anonym (Dr Krall) skrev 2025-09-14 15:18:55 följande:

Men han sa att han var trött ända från början. Inte att han blev det efter sexet.
  • Anonym (f)
    Anonym (wtf) skrev 2025-09-14 15:31:55 följande:
    Då får han se till att hon kommer först.
    Ja, det är väl vad personen menar med kommunicera... Här verkar pojken struntat i det.
  • Anonym (f)
    Anonym (osäker) skrev 2025-09-14 16:07:04 följande:
    Hur ska testa om han ljög om orsaken? Det var han som ville ta relationen vidare från sex inte jag, vad det nu har med frågan att göra.>LI
    LIGG

eller inte för det vore korkat om du nu inte är superkåt och han är det närmsta till hands
  • Anonym (osäker)
    Anonym (f) skrev 2025-09-14 16:15:58 följande:
    LIGG

eller inte för det vore korkat om du nu inte är superkåt och han är det närmsta till hands
    Va? Om jag ligger med honom igen hur ska det få mig att få reda på om han ljög om tröttheten den andra gången? Han kanske anstränger sig nu när han vet att han inte gillade hur han gjorde men det betyder ju inte att han inte ljög.
  • Anonym (osäker)
    Anonym (osäker) skrev 2025-09-14 16:54:51 följande:
    Va? Om jag ligger med honom igen hur ska det få mig att få reda på om han ljög om tröttheten den andra gången? Han kanske anstränger sig nu när han vet att han inte gillade hur han gjorde men det betyder ju inte att han inte ljög.
    *nu när han vet att JAG inte gillade hur han gjorde
  • Anonym (Dr Krall)
    Anonym (osäker) skrev 2025-09-14 16:08:49 följande:
    Men han sa att han var trött ända från början. Inte att han blev det efter sexet.
    Då borde ni kanske inte haft sex, om han var så trött innan. 
  • Anonym (osäker)
    Anonym (Dr Krall) skrev 2025-09-14 17:02:04 följande:
    Då borde ni kanske inte haft sex, om han var så trött innan. 
    Det är ju just det som jag inte vet om han var eller om det var en lögn. 

Men han var ju iallafall inte för trött för att göra saker som han gillade.
  • Anonym (Yllet)

Var det dåligt varje gång så är det ju dåligt, vem skaffar en sexkontakt för uselt sex?

Min älskare är uthållig, uppskattande och tacksam. Han vill alltid ge mig orgasm innan han ens tänker på sin egen (och så blir den oerhört mycket starkare när jag har teasat honom 45 minuter först, med paus i mitten).

• Anonym (M)
    Anonym (osäker) skrev 2025-09-13 11:14:52 följande:
    Tror ni det är bullshit eller kan det vara sant

Tidigare i sommar så hade jag sexträffar med en äldre kille. Jag gav upp för sexet var för dåligt. Nu har han hört av sig igen och frågade om att ses, jag tackade nej. Han frågade varför, att han aldrig förstod vad han gjorde fel. Var det för han somnade frågade han. Sista gången så slutade det med att jag onanerade honom och han kom, jag låg bredvid han höll om mig och sen hände inget mer. Till sist slumrade han till. Jag kände mig inte nöjd eller tillfredsställd, jag måste inte komma för det kan vara svårt men han kunde ju bry sig åtminstone. Och sexet var inte speciellt bra innan den här avslutningen heller. Så vaknade han sen till, frågade hur det känns och jag svarade att det känns som att jag vill vara ensam nu. Så han gick.
    Och nu ett par månader senare när han frågar om jag inte vill träffas mer för han somna så svarar jag ja du tycker tydligen sexet ska vara slut när du fått ditt, jag vill ha någon som bryr sig.

Han skyller på att det var för han var trött och han tror det blir annorlunda om vi inte ses mitt i natten. Men han gjorde likadant första gången, inte somnade men att han när han sprutat liksom slutar helt intressera sig för mig och min njutning, sexet är slut. Och den gången TROR jag att det var tidigare på kvällen men jag är osäker.

Men han tror ändå det kommer bli bättre om vi ses när det inte är så sent.

Vad tror ni är det bara en ursäkt han drar till med nu?

Ja,  det har hänt upprepade gånger. Han bryr sig bara om sig själv. Sök kille på annat håll!
    En äldre kille ska ha koll på sådant!
  • KimLinnefeldt

Standardlösningen i FL är: Lämna!

Men det kan vara så att han nu fattat vad han gjort och inte gjort. Om ni båda gillar varandra och är attraherade så kan du ge honom en chans till.

• Anonym (Nr. 8)

Trött eller inte, somnar man bort från sin partners orgasm så är man ett (omoget) praktego, och har nästintill inget i sänghalmen att göra!

Han är ju uppenbarligen inte för trött för att få komma själv! Till och med hålla sig vaken så att du kan hjälpa honom hela vägen med dina händer...

Sen när han är klar, pang bom, somna direkt!

Det kan ev vara halvt ok, om han skäms som en gris och är ivrigt med att få bjuda tillbaka?

Om inte, och om det har hänt flera gånger, ett praktego...

Varför ligger du med en sån? Kasta inte pärlor för svin. Vad får du ut av det, osv?

Bortförklaringar är den tydligaste signalen på bristande ansvar och empati! Hellre då en ärlig ursäkt och ett löfte om bot och bättring. Har det hänt?

Och ja, ren och skär 'Bullshit'! Han vill bara ligga och få komma. Är ni ihop? Älskar han dig? Eller ser han bara dig som ett ligg!?

• Anonym (Omtänksam)

Låter som att han bara tänker på sig själv. Jag älskar att få se en kvinna njuta av det jag gör med henne. Är ju det som är hela grejen. Du träffar helt fel kille. Han ska ju se till att du verkligen får njuta fullt ut ;)

Svar på tråden Tror ni det är bullshit eller kan det vara sant