• Anonym (Undergiven)

Dominant/undergiven

hej är en kille på 25 år som söker en dominant flickvän. menar dominant både i vardagen och i sängen. Vill ha någon som verkligem bestämmer allt och har total kontroll över mig 

Är jag konstig eller finns de killar som vill ha samma sak som mig och finns de äns dominanta tjejer? 

obs har läst en tråd i samma kategori och vill bara säga att jag inte är samma TS som för det inlägget 

besrätta Järna lite om
    vad ni föredrar och har för erfarenheter  kring detta. Den som bara Ska sprida skit eller smutskasta behöver inte skriva i tråden 

• Svar på tråden Dominant/undergiven
  • Anonym (Dags att växa upp)

Vet inte om det är vanligt men förhoppningsvis inte. 

Kvinnor är inte intresserade av att dominera män. Det innebär ju att skifta över allt ansvar på kvinnan och kvinnor vill ha vuxna män som styr sitt eget liv. 

• Anonym (Undergiven)
    Anonym (Dags att växa upp) skrev 2025-09-15 00:19:03 följande:

Vet inte om det är vanligt men förhoppningsvis inte. 

Kvinnor är inte intresserade av att dominera män. Det innebär ju att skifta över allt ansvar på kvinnan och kvinnor vill ha vuxna män som styr sitt eget liv. 

Nån kvinna där ute måste de ju finnas som är dominant och vill bestämma över sin partner 
  • Anonym (Dags att växa upp)
    Anonym (Undergiven) skrev 2025-09-15 00:22:30 följande:
    Nån kvinna där ute måste de ju finnas som är dominant och vill bestämma över sin partner 
    Och några personer här och där blir mångmiljonärer på lotto. Och ett par har otur och blir träffade av blixten.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Undergiven) skrev 2025-09-15 00:22:30 följande:
    Ja, visst är det så. Det finns dominanta kvinnor, även om det gängse mönstret är att mannen förväntas dominera och ta initiativ. Fortsätt att söka, tycker jag.
Svar på tråden Dominant/undergiven