• NovaStar

Dissad

Alla här har säkert blivit dissad. 
    Jag fattade tycke för en man och efter att träffat honom i socialt sammanhang ( slump, vi båda har gemensamma vänner o hänger ihop ibland jag är vän med en kvinna vars man är vän med den manen jag gillar. 
    Min vän sa att han sagt att jag var snygg och frågat henne om jag var singel. 
    Så jag tänkte då gillar ju han mig och tog tillfället att fråga om hans nr och jan sa Nej . Aja.  Anledningen var att han skulle byta jobb och vet intr hur hans boendesituation skulle bli. 
    Kanske blir flytt . 
    Många säger 'ha självrespekt och bara skit I honom och leta vidare.. Inte så lätt faktiskt.  Jaha vad gör man ....

• Svar på tråden Dissad
  • Anonym (-)

Man bitet ihop och försöker igen.

• Anonym (OO)

Det går alldeles utmärkt att tycka att någon ä r snygg och ändå inte vilja ha närmare kontakt. Anta att hans nej indikerar något sådant. Ruska av dig besvikelsen och leta vidare.

• Anonym (konstigt)

Det finns väl inte så mycket att göra, eller hur menar du? Om han inte vill ge dig sitt nummer (konstig anledning förresten, varför kan man inte ge sitt nummer för att man kanske ska flytta?) så är det ju inget du kan göra.

• Anonym (Volvo)

Ärligt talat så låter det som att han inte var intresserad alls. Den lama ursäkten lät mer som att han inte  ville du skulle leta upp honom nånstans... . 

Hur ärlig är din kompis är min nästa undran... ? 

• NovaStar
    Anonym (Volvo) skrev 2025-09-20 08:04:56 följande:

Ärligt talat så låter det som att han inte var intresserad alls. Den lama ursäkten lät mer som att han inte  ville du skulle leta upp honom nånstans... . 

Hur ärlig är din kompis är min nästa undran... ? 

Vet inte men enligt henne fråga han om jag var singel och även frågat flera gånger om jag ska komma till dem eller är där när han själv planerar att komma.  Frågat efter mig var jag är . O nån gång när vi alla ihop o jag skulle gå,  frågade han mig , var ska du ? Sen sa han ok men vi ses väl igen. Jag fick känsla av att han var lite intresserad.  Men nej 
    Jag förstår  att jag inte kan göra nått åt de . Kändes konstigt o få nej efter lite signaler på intresse.  
  • Anonym (Volvo)
    NovaStar skrev 2025-09-20 10:55:05 följande:
     Vet inte men enligt henne fråga han om jag var singel och även frågat flera gånger om jag ska komma till dem eller är där när han själv planerar att komma.  Frågat efter mig var jag är . O nån gång när vi alla ihop o jag skulle gå,  frågade han mig , var ska du ? Sen sa han ok men vi ses väl igen. Jag fick känsla av att han var lite intresserad.  Men nej 
    Jag förstår  att jag inte kan göra nått åt de . Kändes konstigt o få nej efter lite signaler på intresse.  
    Din kompis ord skulle jag inte lita på alls med tanke på hans negativa respons.  Att kompisen vill fösa ihop er är kanske  mer önsketänkande från dennes sida.. 

Att han undrar om ni ses flera gånger kan ju mer bero på att han tycker du är trevlig men inget mer. 

Å andra sidan kan också ett undvikande beteende tyda på att det kanske finns en dejt/flickvän i kulisserna.  
Svar på tråden Dissad