Kenjes skrev 2025-09-22 13:02:17 följande:
Nej, det finns precis noll intresse för mig (och troligtvis de flesta andra medlemmar på forumet) att läsa såna här rubriker och det är oundvikligt för oss att se rubrikerna när vi loggat in.
Familjeliv är inte en plats för runkpellar eller sexmissbrukare att hänga på. Lär er att begripa detta nån gång. Ni förstör forumet med era vulgära och meningslösa texter och trådstarter. Sök er nån annanstans.
Så när du ser en rubrik så fallerar all självkontroll och du bara måste in och skriva?
Träna på självkontroll är ett hett tips.
Är det du som äger forumet menar du? Alla har olika åsikter om vad som är intressant eller inte, det är själva grejen med ett forum. Normala människor klarar av att byta tråd om ämnet inte intresserar eller till och med upprör.
Vi kanske skulle lägga ner hela forumet då? Alltid finns det någon överkänslig som inte gillar det som skrivs någonstans. Borde vara den överkänsliga som borde ta ansvar för sin egen ovilja att läsa vissa trådar?
Hela världen kan inte anpassas och lindas in i bomull!
Jaså så nu är jag en sexmissbrukande runkpelle bara för att jag tipsar om att byta tråd innan ditt blodtryck blir farligt högt? Som dessutom ska lära mig att inte förstöra forumet när jag kommer med ett råd?
Lär dig själv att inte förstöra forumet med ditt off topic-trams!
Att gå in i trådar man säger sig ogilla för att skrika elaka saker till de som deltar i tråden borde utmynna i avstängning efter 2 varningar.