• Anonym (Onani)

Tvungen att onanera

Hej! 

Jag har ett problem. Jag älskar att onanera. När jag väl blir kåt så känner jag att jag måste göra något åt saken. Jag älskar att se och känna min hårda kuk och känna hur jag kommer närmre och närmre orgasm. Se när sperman sprutar ut från mig. Hela känslan som byggs upp i min kropp är underbar. 

Problemet är dock att jag onanerar i 1-2 timmar. Vilket gör att jag går ''miste'' om mycket tid. Det är dagligen vi snackar om. Jag liksom skjuter på grejer jag behöver göra för att istället onanera. Just under runkandet har jag inga problem med det. Men när jag väl har kommit så ''ångrar'' jag mig. Det är precis som jag förändras när jag blir kåt. 

Vad kan jag göra? 

• Svar på tråden Tvungen att onanera
  • Anonym (rXnkpelle)

Du kanske kan försöka dra ner på det? Du behöver kanske inte ha såna marathon-tillfällen?.

• Finländsk

Om du inte kan sluta eller reglera onanerandet och det har en negativ inverkan på ditt liv ? vilket det verkar ha ? är det ju frågan om ett sexmissbruk. Det finns terapi för det. Till exempel www.dbksverige.se/ hittar jag med snabb googling, men ta reda på bästa alternativet för dig.

• Anonym (Vanligt..)

Så är det för många. Kanske beror det på att sexualiteten å ena sidan är vår starkaste drivkraft, samtidigt som vi ofta försöker hålla en icke sexfixerad, "moralisk" fasad utåt, eftersom sexfixering fortfarande, trots de upplysta tider vi lever i, ses som något fult och förkastligt, särskllt hos män.

Eftersom män dock kommer få det allt svårare att hitta kvinnor för sex eller förhållanden, så är det bästa om de försöker dra ner på onanerandet för att minska lusten, eftersom många män idag inte kan räkna med att kunna hitta en kvinna att ha sex med. Alternativt får de söka sig till män istället.

Män bör istället odla andra intressen, som många av oss kvinnor gör.

• Anonym (Effektivisera)

Det bästa är att effektivisera sitt runkande. Tittar du på porr så sluta med att söka efter saker samtidigt som du runkar. Ha klipp förberedda du vet funkar.

Köp en lösvagina med inbyggda vibratorer och "slörunka" inte när du håller på att komma för att dra ut på tiden, utan öka istället tempot.

På det sättet kan du få ner en timmes runkande till under 10 minuter.

• Anonym (Nac)

Sök hjälp för ditt sexmissbruk. Ingen här är förövrigt intresserad av att läsa några rubriker kring dig och din obetydlige lille daggmask. Du har hamnat på fel plats. incelrunkare.

• Anonym
    Anonym (Effektivisera) skrev 2025-09-21 21:57:22 följande:

Det bästa är att effektivisera sitt runkande. Tittar du på porr så sluta med att söka efter saker samtidigt som du runkar. Ha klipp förberedda du vet funkar.

Köp en lösvagina med inbyggda vibratorer och "slörunka" inte när du håller på att komma för att dra ut på tiden, utan öka istället tempot.

På det sättet kan du få ner en timmes runkande till under 10 minuter.

Trådens bästa inlägg. Effektivisera!
  • Anonym
    Anonym (Nac) skrev 2025-09-21 22:02:06 följande:

Sök hjälp för ditt sexmissbruk. Ingen här är förövrigt intresserad av att läsa några rubriker kring dig och din obetydlige lille daggmask. Du har hamnat på fel plats. incelrunkare.

Och du är helt klart i fel tråd. Lite intresse finns det allt från din sida om att läsa om ts runkande eller gick du in med förhoppning om att onanisten var en tjej?
    Hade hon fått höra samma elaka ord?
  • Anonym (Igenkännande)

Jag känner igen mig. Jag onanerar flera gånger om dagen och åtminstone någon gång om dagen tar det lång tid, i spannet 1-2 timmar. Att det tar lång tid är inte för att jag har svårt att nå fram till utlösningen, utan för att jag helt enkelt inte vill sluta.

Förutom känslan av ståndet i min hand, så gillar jag att vara kreativ när jag runkar. Genom åren har jag ritat erotik, redigerat erotiska bilder på dator eller mobil, skrivit erotik, genererat AI-erotik. Jag gör hellre det än att bara titta på färdiga bilder eller filmer. Effekten är att det tar tid. Jag är så inne i skapandet och hur kåt det gör mig, vill bara fortsätta lite till, och lite till, och lite till, och helt plötsligt har två timmar gått. 

Det är märkligt hur stor skillnad det är hur man känner om detta när lusten tränger på jämfört med när den lagt sig. Jag har funderat på om det är ett problem, nåt slags missbruk, men jag vet inte. Alla har vi våra laster och detta är min. Andra lägger timmar varje dag på att titta på TV-serier, scrolla på mobilen, eller vad nu folk lägger sin tid på.

Hade jag fått mer gjort om jag var en robot utan känslor och drifter? Jo, men nu är jag inte det. Men jag har fortfarande ett ansvar att försöka hålla balansen, att inte drifterna tar över för mycket. Det är min egentid, min tid för mig själv där jag återhämtar mig och orkar med resten av livet. Min familj, mitt jobb och mina andra engagemang behöver min tid, men de behöver också min ork, min produktivitet, min tankeförmåga, osv. 

• Kenjes
    Anonym skrev 2025-09-22 09:01:23 följande:
    Och du är helt klart i fel tråd. Lite intresse finns det allt från din sida om att läsa om ts runkande eller gick du in med förhoppning om att onanisten var en tjej?
    Hade hon fått höra samma elaka ord?

Nej, det finns precis noll intresse för mig (och troligtvis de flesta andra medlemmar på forumet) att läsa såna här rubriker och det är oundvikligt för oss att se rubrikerna när vi loggat in. 

Familjeliv är inte en plats för runkpellar eller sexmissbrukare att hänga på. Lär er att begripa detta nån gång.  Ni förstör forumet med era vulgära och meningslösa texter och trådstarter. Sök er nån annanstans.

Svar på tråden Tvungen att onanera