Han slutade svara
Hej
träffade en kille i början på sommaren vi bor 2 timmar ifrån varandra. sågs varannan helg.
för 2 veckor åkte jag till honom mysigt och längtan efter honom var stor.
kroppen skrek efter sex men fick inte känslan av att han ville. Lördagskvällen likadant han började knappa på telefonen var hemlighetsfull och pratade om en vän som skrev som mådde dåligt. min magkänsla kändes inte bra och jag vart ledsen.
åkte hem för att reflektera över vad jag kände och hur jag skulle lägga fram det eftersom det inte fanns intresse för sex och att han skrolla på telefonen. ringde honom på kvällen inget svar pratade om allt jag kände på måndagen och att det kändes konstigt stt han gick och la sig utan att ringa mig.
vi hamnade i en lite dålig stämning och några dagar senare pratade vi ut om allt och skulle lägga allt bakom oss och börja om och jag skulle bli bättre på att säga vad jag känner direkt men av tidigare erfarenheter så vart det tokigt denna gång. Han ville att jag skulle börja höra av mer och bekräfta honom men när jag gjorde det så fick jag inget tillbaka han var inte alls som innan. vi hördes på måndagen jag ringde inget svar han skrev god morgon på tisdagen men när jag ringde honom inget svar skrev till honom inget svar. Försökte kontakta honom dagen efter inget svar. Jag trodde vi var mer seriösa har träffat hans familj men fattade inte vad som hände!? Hur kan man bara avsluta utan att säga något han sårade mig verkligen 😩