• Anonym (Okramad man)

Kramar ni om kuken med fittan?

En fråga till kvinnor här.
    När ni har penetrerande sex med era män, kramar ni om hans kuk med er fitta? Är det något som kommer automatiskt och omedvetet isåfall eller är det något som i koncentrerar er på att göra? Gör ni det hela tiden eller tillfälligt då och då?

Anledningen till min fråga är att min fru inte gör det alls.Hon har gjort det någon enstaka gång när jag föreslagit det och då har jag känt av att hon har "greppat om mig" men det har pågått kanske 10-15 sekunder. Aldrig längre än så. Det har känts skönt men det är skönt oavsett. Visst käns det lite mer friktion när hon gjort det men jag känner ändå oavsett. Och hon brukar oftast få orgasm via penetration även om hon inte kramar.

Hur gör ni? Kramar ni alltid?

• Svar på tråden Kramar ni om kuken med fittan?
  • Anonym (Skärpning)
    Dal man skrev 2025-09-28 23:35:21 följande:
    Detta är ju kategori sex o samlevnad så då kan man väl inte förbjuda att kalla fitta för fitta o kuk för kuk,du låter som en riktig feminist kärring o är dessutom Anonym ? byt kategori så behöver du inte störa dig på sexsnack.!
    Och du låter som en ful incelgubbstrutt. Man kan använda vuxna ord för kön och skippa porrsnacket. Iallafall om man inte är nån sorglig liten incelgubbe med sexfixering. Detta är ett familjeforum, inte en porrsida.
  • Anonym (Helylle)
    Anonym (Skärpning) skrev 2025-09-28 23:39:30 följande:
    Och du låter som en ful incelgubbstrutt. Man kan använda vuxna ord för kön och skippa porrsnacket. Iallafall om man inte är nån sorglig liten incelgubbe med sexfixering. Detta är ett familjeforum, inte en porrsida.
    Jag börjar tro att du tänder på att skälla på folk. I så fall kanske det är du som är i fel forum?
  • Anonym (Skärpning)
    Anonym (Helylle) skrev 2025-09-30 20:09:10 följande:
    Jag börjar tro att du tänder på att skälla på folk. I så fall kanske det är du som är i fel forum?
    Löjligt. Har inte skällt mer än du. 
  • Anonym (Feministkärring)
    Dal man skrev 2025-09-28 23:35:21 följande:
    Detta är ju kategori sex o samlevnad så då kan man väl inte förbjuda att kalla fitta för fitta o kuk för kuk,du låter som en riktig feminist kärring o är dessutom Anonym ? byt kategori så behöver du inte störa dig på sexsnack.!
    Du har nog ingen vidare koll på vilka som är puritanerna här.

Åter till ämnet: Jag kniper ibland, ibland inte. Ofta behövs det inte eftersom en kvinna som är riktigt upphetsad sväller upp inuti. 

Jag får ofta snabba muskelryckningar i hela underlivet när jag kommer och det tycker män känns häftigt, tydligen. Orgasmen känns på insidan som pulser för en man som har fingrar i mig.
  • Anonym (Helylle)
    Anonym (Skärpning) skrev 2025-09-30 21:27:44 följande:
    Löjligt. Har inte skällt mer än du. 
    Är det skönt för dig nu?
  • Anonym (Krama)

Gillar tjejer det då?

• Anonym (Skärpning)
    Anonym (Helylle) skrev 2025-10-01 18:19:27 följande:
    Är det skönt för dig nu?
    Knasig fråga. Nej.
  • Anonym (3-barnsmamman)

Ja, jag kramar både medvetet och omedvetet. För att det blir skönare då. Och ju skönare det blir desto mer börjar fittan lite krampa och kramar av sig själv. 

Och ja, min partner och jag använder orden fitta och kuk då vi pratar om sex. Det var visst någon som skrev att man är troll eller minderårig om man använder såna "förfärliga" ord. Tyvärr är vi 40+.

• Anonym (Skärpning)
    Anonym (3-barnsmamman) skrev 2025-11-14 10:35:36 följande:

Ja, jag kramar både medvetet och omedvetet. För att det blir skönare då. Och ju skönare det blir desto mer börjar fittan lite krampa och kramar av sig själv. 

Och ja, min partner och jag använder orden fitta och kuk då vi pratar om sex. Det var visst någon som skrev att man är troll eller minderårig om man använder såna "förfärliga" ord. Tyvärr är vi 40+.

Eller en WT-incel som utger sig för att vara kvinna. Det tredje alternativet mest troligt.
  • Anonym (Lajla S)
    EnAnonumius skrev 2025-09-22 13:32:51 följande:
    Din fru är normal. Vi kvinnor är olika, och regerar lite olika när man får orgasm. Detta med att krama kuken, ja jag gör detta inte kontinuerligt för det är ansträngande. Dock av och till under samlaget.
    Ddin fru gör det inte, det kan var att hon inte orkar att krama egentligen. Det finns kvinnor som inte gör detta. 

Men efter som du startar en tråd om det på FL, så kan man ju undra vad fan du vill med infon. Jag hoppas bara att du inte är så dum och kommer hålla det emot din fru. 
    Precis så med mig också (det fetade).  Klara inte knipa hela samlaget, men gör knipøvningar och älskarn är nöjd.
  • Anonym (6)
    Anonym (A) skrev 2025-09-22 17:36:34 följande:
    Lite så.
    Sitter ni bänkade framför FL hela familjen och scannar igenom sexavdelningen? Har svårt att tänka mig annars att den tonåring eller minderåriga väljer FL att surfa in på när nyfikenheten sätter in. 
  • Anonym (Hon)

Jag tror jag måste krama för att komma.. Slappnar jag av helt så bromsar jag orgasmen. Så jag kramar större delen av sexet.

• Anonym (??)

Av alla de kvinnor jag haft är det så många som sagt sig kunna krama kuken.
    Min nuvarande vill inte fortsätta efter orgasm för att "den krymper ihop"
    Inte märkt ett smack av detta, är kanske mest en kvinnlig känsla som naturligtvis
    ska respekteras

• Anonym (JJ)
    Anonym (??) skrev 2025-11-16 22:55:07 följande:

Av alla de kvinnor jag haft är det så många som sagt sig kunna krama kuken.
    Min nuvarande vill inte fortsätta efter orgasm för att "den krymper ihop"
    Inte märkt ett smack av detta, är kanske mest en kvinnlig känsla som naturligtvis
    ska respekteras

Jag känner igen mig i detta. Heller aldrig märkt av att någon klämmer. Med fingrarna kan man dock lätt känna sammandragningar. 
  • Anonym (Automatiskt)

nej jag kniper inte medvetet. däremot brukar de säga att den (fittan) kramar hårt runt kuken, under själva samlaget. Är väldigt trång.

hade aldrig velat krama och spänna underlivet under sex. för min egna skull

Svar på tråden Kramar ni om kuken med fittan?