Anonym (Ledsen) skrev 2025-09-26 21:10:27 följande:
Han säger sällan något. Han lyssnar när jag berättar om saker som hänt på mitt jobb eller saker som rör barnen som jag fått höra vid hämtning/lämning/ bland barnens kompisars föräldrar m.m
I hans liv händer inte så mycket.
Jag är mycket med barnen och min sambo är bortskämd av mig med att jag gör allt. Dock blir det konflikter ibland mellan mig och barnen. Min sambo säger att jag inte kan läsa av barnen och att jag är dålig på att uppfostra dem
Han är auktoritär o barnen lyder honom utan tjafs men vill inte vara med honom så jag tar allt för barnen vill vara med mig
Men luften gick ur mig när han säger att han aldrig skulle anförtro mig något för jag kan inte hjälpa till med problem och jag är ingen han skulle prata problem med
Han sa igår att han aldrig mer vill höra om det varit konflikt med barnen och jag får inte prata om mitt jobb alls
Känns konstigt att inte få prata barn eller mitt jobb som jag brinner för. Han ger inte direkt något samtalsämne själv, han ligger i soffan med telefonen eller tränar eller träffar vänner
Jag älskar mitt jobb och varje ledig sekund är jag med barnen. Jag gör inget annat förutom jobb, barn, mat, städ, tvätt. Jag älskar mitt liv och jag älskar all tid med barnen och min tid på jobbet. Jag gillar att ha ordning på tvätt o städ. Jag saknar inget. Men detta slog omkull hela mitt liv
Jag ska fråga honom varför han är ihop med mig. Jag bör nog fråga mig själv varför jag är ihop med honom också
Tack till er som orkar svara
Ja bägge borde ni ifrågasätta er relation efter så taskiga och nedlåtande kommentarer av honom. Han låter dömande och auktoritär då han ifrågasätter ditt sätt med barnen fast han överlåter allt till dig.