• Anonym (Uttern)

Sög min första kuk idag

Är vad man kan kalla binyfiken. Chattat med en man ett tag, nu äntligen träffades vi. Det var nervöst. Runkade och sög varandra å avslutade men en gemensam runk. 

• Svar på tråden Sög min första kuk idag
  • Anonym (kuk)
    Anonym (Incelfetto i farten igen) skrev 2025-09-29 20:08:22 följande:
    Det enda konstiga här är hur ni patetiska incelkryp aldrig fattar att ert svineri inte har på det här forumet att göra. Äckel.

Det räcker med att se rubrikerna fattar du väl. Ni förstör hela forumet med ert grisbeteende. Försvinn härifrån och kom inte tillbaka.

Hahahha så jävla aggro, mår du bra eller? Nej verkligen tydligt inte. 

Inget hos mig är incel men du beter sig precis som en. Riktigt vidrigt.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Uttern)

Att ni orkar. Ni är bara avundsjuka.

• Anonym (kuk)
    Anonym (Uttern) skrev 2025-09-29 20:15:32 följande:

Att ni orkar. Ni är bara avundsjuka.

En person är avundsjuka men tydligen vi alla Ni. Då vet vi. Tur tråden ryker men förhoppningsvis efter att några anmälningar gått i lås.
  • Anonym (kuk)
    Anonym (Incelfetto i farten igen) skrev 2025-09-29 20:13:18 följande:
    Den enda vidriga här är det vulgära svinet till trådskapare plus alla ni (hans andra konton) som förstör forumet mer er äckliga skit. Far åt helvete med er.
    Åh kvinnohatareNKyss
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (kuk)
    Anonym (Incelfetto i farten igen) skrev 2025-09-29 20:21:20 följande:
    🖕🏻 Incelfetton. Ingen vill veta om era sjuka fantasihistorier. Fuck off och lämna forumet. Jävla äckelsvin
    Jag är en kvinna i 30årsåldern i size small, vem tror du får ligga? Den som spyr äckel som att något vibrerar i... eller den som beter sig lugnt? Vem skulle vilja ligga med någon som ständigt beter sig som dig? deflecting much
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (kuk)

Jag visste att valet av signatur skulle få trollet att flippa. Inte för att det faktiskt krävs något. Äckligt att faktiskt välja att leva sitt liv på det sättet. Vem vaknar upp varje dag för att vara hatisk? Tänk på de som faktiskt tar åt sig av internetmobbare. Det är inte svårt att anmäla en tråd utan att tro att man är universums center och att folk verkligen mår bättre av att höra denna galla.

• Anonym (kuk)

Men vi vet att detta bara är en prepubertal tävlan i att använda en massa nick för mängden nedåttummar reflekterar inte hur snabbt vanliga trådar får dessa och du är alltid först på plats.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (kuk)

Varje inlägg är ett steg närmare att du får byta huvudkonto igen. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (A Tex)

Hur var det då? Smakade det gott? Beskriv mer!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (A Tex)
    Anonym (Uttern) skrev 2025-09-30 08:14:02 följande:

Upplevelsen var grym, känna kuken växa i munnen och sedan känna sperman pulsera ut.

Så du gilla`t? Blir fler ggr?
Svar på tråden Sög min första kuk idag