Ska jag ta upp detta med henne?
Jag dejtar en kvinna (vi båda är kvinnor) sen 1,5 månad tillbaka. Allting är jättebra och båda har sagt vi fallit för varandra. Vi gillar psykologi och har en väldigt öppen kommunikation? MEN..
Nu när vi umgicks för en vecka sen så skulle hon skicka bilder till mig på oss, via appen Whatsapp och då när hon snabbt för över bilderna, jag ser jämte henne, så ser jag hastigt en sekund att hennes ex står som senast kontaktad.
Saken är att hon själv sagt när jag frågat vid ett tillfälle för flera veckor sedan- att dom INTE har kontakt.
Exet bor över 5 timmars tågresa bort och det var 1 år sedan det tog slut. Det var hon som blev sårad av exet och hon själv beskriver exet som underbar och hon har själv sagt uppbrottet mellan dom var väldigt smärtsamt.
Vad gör jag nu tycker ni? Jag vill inte framstås som svartsjuk, men i detta fall handlar det om oro från min sida.
Ska även tillägga att hon skulle häromdagen skicka över bilder igen på oss på samma app och då tryckte hon vid två tillfällen ner appen väldigt fort och så sa hon att hon kunde skicka bilderna på sms istället. Så det får mig tro hon döljer något?