• Anonym (Anonym)

Fb dejting

Hej! Är det någon som vet vad det betyder om det står le för att matcha som vän på fb dejting ? Jag såg en kille jag har haft kontakt med för flera år sen på fb dejting. Vi var vänner på fb då och vi skrev lite grann och träffades flera gånger genom gemensamma vänner och skolan vi har dock inte haft kontakt på nästan 10 år.  Vi träffades aldrig själva eller var intima med varandra men vi flörtade lite. Betyder det alltså att han har skickat en vänskapsmatch till mig på fb dejting eller varför står det le för att matcha som vän ? Jag tänkte kanske skriva ett meddelande till honom på messenger typ : Hej hur är läget ? ☺️ Men jag vågar inte skicka nåt om jag inte är helt säker på att han har skickat en vänskapsmatch till mig det kanske blir jätte stelt och konstigt om jag hör av mig till honom om han nu inte har skickat en matchning till mig.... Hjälp tack

• Svar på tråden Fb dejting
  • Anonym (Anonym)

Vad betyder det om man matchar som vänner ? Menar han isåfall att han eventuellt vill träffas och ha sex eller bli kk eller vill ha bara träffas som vänner och ta typ en kopp kaffe eller fika då ??

• Meddelande borttaget
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 16:40:29 följande:

Vad betyder det om man matchar som vänner ? Menar han isåfall att han eventuellt vill träffas och ha sex eller bli kk eller vill ha bara träffas som vänner och ta typ en kopp kaffe eller fika då ??

Redan över förra killen? 

Ingen här kan veta om han vill träffas, eller ha sex. Det måste du finns ut själv genom att ta kontakt med honom. 

Men snälla, inte bli helt förkrossad om han inte vill träffas. 
  • Anonym (Anonym)
    Kalle Johansson skrev 2025-10-04 16:43:58 följande:

Får jag fråga - fb - menar du FACEBOOK?

Ja 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 16:49:34 följande:
    Redan över förra killen? 

Ingen här kan veta om han vill träffas, eller ha sex. Det måste du finns ut själv genom att ta kontakt med honom. 

Men snälla, inte bli helt förkrossad om han inte vill träffas. 
    Vem är du ?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • EpicF
    Kalle Johansson skrev 2025-10-04 17:03:20 följande:
    Trodde först att du syftade på FLASHBACK. Glad

Jag har haft Facebook sedan sidan statades 2004 men visste inte ens om att sidan haft en specifik "datingservice". Att det finns tusentals med "grupper" och Marketplace mm vet jag självklart om. 

Lägg upp en direkttlänk så får jag se vad de har hittat på! Cool
    Fb dating är relativt nytt. 

www.facebook.com/dating
  • Anonym (Bby)

Det är ett förslag från Facebook, personen har inte skickat den själv.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Bby)
    Kalle Johansson skrev 2025-10-04 17:17:55 följande:
    Tack ska kolla upp sidan. Glad Reagerade på att du träffat killen på denna sida redan för 10 år sedan. Jag brukar hänga med i svängarna vad som händer på nätet eftersom jag varit uppkopplad på internet sedan tidigt 1990-tal. Cool
    Det står inte att de träffades på FB Dating. Det har funnits i Sverige sedan 2020.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Bby) skrev 2025-10-04 17:14:06 följande:

Det är ett förslag från Facebook, personen har inte skickat den själv.

Ok..
  • Anonym (Anonym)
    Tack ska kolla upp sidan. Glad Reagerade på att du träffat killen på denna sida redan för 10 år sedan. Jag brukar hänga med i svängarna vad som händer på nätet eftersom jag varit uppkopplad på internet sedan tidigt 1990-tal. Cool
    Nej vi träffades inte på Facebook dejting från början vi lärde känna varandra genom skolan och genom gemensamma vänner. Han är född 94 och jag 92 vi hade kontakt senast typ kanske 2017 minns inte exakt 
  • Anonym (Bby)
    Kalle Johansson skrev 2025-10-04 17:32:04 följande:
    Mitt missförstånd. Skäms Är denna sida en global datingsajt eller kan specificera just Sverige (länsvis/kommunvis)?
    Vet inte, använder den inte själv, men den är global. Skulle gissa att du kan söka i ditt område. Lycka till!
  • Anonym (Bby)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 17:32:18 följande:
    Ok..
    Varsågod...
  • EpicF
    Jag är inte ts. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Fb dejting