• Anonym (ordkonstnären)

Sexsnack på svenska

Har sedan min sexuella debut och fram tills nu bott i ett engelsktalande land. Därmed så har jag vant mig med sexsnack och dirty talk på engelska.

Nu är jag hemma i Sverige igen och har hittat en svensk tjej och stött på ett problem jag inte ens hade tänkt skulle existera. Efter en myskväll i soffan  visste vi båda vartåt det hela var på väg. Hon gick iväg till sitt sovrum en liten stund, kom tillbaka, ställde sig framför mig och lyfte på klänning så att jag skymtade att hon inte hade trosor på sig. Jag ville säga något om det. Typ att jag uppskattade det. Eller att hon var sexig. Men jag fick tunghäfta för att jag kände att alla ord på svenska antingen var för råa eller för barnsliga/medicinska.

Hur säger man på svenska till sin tjej att hon har en najs fitta liksom utan att det låter grovt och cringe utav bara tusan? Pussy känns som ett lekfullt ord som passar de flesta sammanhang. Men vilket ord vill ni höra på svenska? För mig låter fitta grovt innan första gången. Mus låter som om jag vore född på 60-talet. Vagina/slida är formellt och skulle knappast få för mig att säga snippa i den situationen.

Hoppas ni förstår vads jag försöker säga här. Cool

• Svar på tråden Sexsnack på svenska
  • Anonym (ordkonstnären)
    KimLinnefeldt skrev 2025-10-14 14:49:26 följande:

Ta det på engelska till en början. Hon kan alla de där orden på engelska.

Eh, såg en intervju med Dolph Lundgren för ett tag sedan där folk skrattade åt hans svengelska. Vill inte skapa den känslan direkt.
  • Anonym (a)

Säg att du gillar det, att hon är sexig...
    du behöver inte vråla ut SCHYSST FITTTA

• KimLinnefeldt
    Anonym (a) skrev 2025-10-14 16:15:39 följande:

Säg att du gillar det, att hon är sexig...
    du behöver inte vråla ut SCHYSST FITTTA

And then you can go from there... 
Svar på tråden Sexsnack på svenska