Familjeliv är fullt av människor som inte mår bra
Jag har kommit till slutsatsen att det här forumet är proppfullt av människor som mår dåligt. Jag har aldrig varit med om en sådan mobbarkultur som jag stött på här, och inte bara inlägg som är riktade mot mig.
Så fort någon skriver något som mobbarna här inte gillar, behöver inte vara ett aggressitvt inlägg, kommer direkt en flod av tummen ned samt kommentarer från anonyma mobbare att vederbörande är en gammal användare med nytt konto, eller något annat skvallerrykte.
Folk som mobbar, oavsett om det är barn eller vuxna, mår ofta inte bra själva. Man kan även se att de populäraste trådarna på FL handlar om barnlösa kvinnor som försöker bli gravida. Jag tycker det säger det mesta. Det finns extremt många bittra människor här.
Sedan att det finns en anonymiseringsfunktion gör inte saken bättre, för det är som att spela mobbarna i händerna. Jag tycker faktiskt det är ganska läskigt hur elaka folk är på FL. Det är den där smygande elakheten som folk inte blir avstängda för, men som man definitivt märker av.
Det enda du behöver göra för att bli mobbad här är att skriva något som mobbarna inte gillar.