• Anonym (Kille med liten snopp)

Liten snopp

Tja!
    har väldigt dåligt självförtroende för min penis den är 12 cm lång och 11 cm omkrets, har inte haft sex än men tror inte att tjejerna kommer vilja ha sex med mig eller så kommer dom skratta åt mig.

• Svar på tråden Liten snopp
  • Jesper f

Nu vet jag inte hur gammal du är eller vilka erfarenheter du har, men exakta storleken spelar sällan enorm roll, bara man vet vad man gör i övrigt. Idag finns extra leksaker till ALLT om man vill och det finns behov.

Att vara tillsammans med någon och rumla runt i sänghalmen handlar inte bara om mekaniska bitar som ska falla samman med exakta specifikationer som MÅSTE fyllas för att det ska fungera, utan handlar mycket mer om vilja och lust. Resten ger sig längst med, så du har inte så mycket att vara orolig för. Ingen kropp är 100% perfekt utefter sitt eget tycke. 

• Anonym (Det kommer gå bra)

Jag skulle säga så här. Du är under medel men inte extremt liten. Det finns kvinnor som vill ha större, och det finns de som inte tycker att det spelar nån roll. Kanske kommer någon kvinna nobba dig pga detta, och nån elak jävel kanske kommer att skratta. Men din snopp kommer också kunna ge dig och de kvinnor som har vett att uppskatta dig en massa njutning. Så ut och lev livet och ge inte upp även om någon skulle skratta åt dig. Tror ändå inte det är många som skulle vara så taskiga.

• Anonym (mytkrossaren.)

Är mycket svammel om kukstorlek . ser man mätningar på kuken på klassiska porrstjärnan John Holmes skilde det väldigt mycket olika mätningar. Snackas om att svarta har så stora kukar ,men egentligen beror det på att dom är uppfödda i värmen så kuken hänger ut för att kyla av testlikarna bättre ,vi här i norr är vana kyla så kukarna  drar ihop sig . I arbetsläge skiljer det inte speciellt mycket är väl beroende  på hur stort folket är helt enkelt. kvinnor har ju lätt om det är en grövre kuk dom behöver inte engagera sig alls,och är dom otrogna blir dom främst upphetsade av att dom är otrogna mer än om kuken är lite större. En kvnna kan föda barn så oavsett hur stor kuken är så skiljer  egentligen ganska lite,förövrigt kan en kvinna knipa åt kring en penna så mycket beror på om hon orkar engagera sig  De med största kukkarna är mer intresserade att mäta sin än de med mindre.så utgå ifrån att genomsnittet det pratas om är mindre än vad som påstås. när jag gjorde lumpen hade vi in kille med enorm kuk på kompaniet ,när han satt i bastun kom befälen in för att spana ,och han hatade dom, Dock vet jag ju inte hur stor den var erergerad.

• KimLinnefeldt

Det finns hundra saker som är viktigare för en kvinna än kukstorleken, jag lovar. 

Omtanke, vänlighet, hjälpsamhet, lyssnande, fina ögon, initiativkraft och mycket annat.

• Lazzi

Inte lätt när det sätter sig i psyket 
    Min är 13 
    Har två barn 
    Men har lite svårare nu att hålla stånd 
    Men tidigare har min storlek fungerat 

• Anonym (KukIröven)

Den mesr erogena zonen på kvinnan är ytterst på fittan så sålänge du får in den och kan köra in/ut så är det bara att köra på. 11cm i diameter är väl ok, kom ihåg att man även kan fingerpulla en kvinna till orgasm (absolut inte alla). Och sist men inte minst, du kan ju även lättar kör in den i analen Skrattande

• Anonym (Hotwife)

Tycker att TS skall ta det lugnt med oron över storleken. Det är ungefär en kvinna av tjugo som som skulle tycka att den är för liten för resterande 19 så är storleken inte det minsta problem. Så mitt råd är att inte bygga sin världsbild om vad kvinnor önskar på en minoritet utan lägg energin på majoriteten. 

• Pappa i sthlm
    Anonym (Hotwife) skrev 2025-10-16 08:31:50 följande:

Tycker att TS skall ta det lugnt med oron över storleken. Det är ungefär en kvinna av tjugo som som skulle tycka att den är för liten för resterande 19 så är storleken inte det minsta problem. Så mitt råd är att inte bygga sin världsbild om vad kvinnor önskar på en minoritet utan lägg energin på majoriteten. 

Klokt, bra och korrekt råd. 

Men...TS är nog mänsklig. Det är otroligt svårt att låta bli att tänka på den ena av 20 i ditt exempel.
  • Anonym (Knasigt)
    Anonym (Kille med liten snopp) skrev 2025-10-15 12:13:45 följande:
    Liten snopp

Tja!
    har väldigt dåligt självförtroende för min penis den är 12 cm lång och 11 cm omkrets, har inte haft sex än men tror inte att tjejerna kommer vilja ha sex med mig eller så kommer dom skratta åt mig.

Det är konstigt att många kvinnor verkar anse att de skulle ha mer besvär än män med en mindre penis om de skulle träffa sådana 
    Dessa kvinnor har inte den samma utmaningen och har möjlighet att välja en annan partner.
    I motsats till detta har män med liten penis svårare att hitta en ny kvinna.
    Att ha sex med en man som har en liten penis en gång borde inte upplevas som värre än om en kvinna har andra manliga sexpartner och kvinnan kan ha ett aktivt sexliv.
    Det kan också hända att kvinnan avböjde sex med mannen som har en liten penis. Att vara utan sex under en kort period i ens liv som kvinna för att man sade nej till en kille med liten penis, jämfört med mannen som kämpar för att få en annan sexpartner och dessutom har sex med honom, borde inte vara värre.
    Mannen med en liten penis står inför svårigheter under hela sitt liv.
Svar på tråden Liten snopp