Pratar om bj's konstant
Hej!
Jag (32) och min man (33) har varit gifta i 7 år och har en liten dotter på 2 år.
Mitt problem är så bisarrt att jag inte vet hur jag ska presentera det. Min man pratar/tjatar/skämtar om avsugningar runt 10-20 ggr om dagen. Ger några olika scenarion för exempel:
1. Vi sitter framför tv'n en sen kväll. Jag har varit vaken sedan kl 6 och jobbat 9 timmar på ett fysiskt aktivt jobb. Sedan jag kom hem har jag städat och passat på dottern (han är pappaledig). Så säger han "när ska du suga av mig då?".
2. Jag pratar med honom om något seriöst ämne (ekonomi, hälsa, planer, osv) och han säger "du kan du alltid suga av mig".
3. Jag sitter på golvet och leker med dottern. Han ställer sig med skrevet framför ansiktet på mig och säger "när du ändå är där nerd".
Kan inte tydliggöra nog att detta är KONSTANT otaliga ggr om dagen, vad vi än gör eller pratar om. Han får vad han vill, sedan tar det bara ett par dagar så är han igång igen. Det har gått så långt att det gett mig avsmak för att ens göra det. Senaste gångerna har jag känt mig otålig och irriterad genom hela akten, för allt jag kan tänka på är detta eviga tjat. Han brukade inte vara sådan, utan det började för kanske 6-8 månader sedan. När jag till slut tog upp det med honom blev han sur och responsen blev att han "ska sluta skämta med mig" och att han "får väl sluta vara sig själv".
Vet inte vad jag ska göra åt detta beteende. Hans respons ger intrycket att hans konstanta prat om bj's är en del av hans identitet. Nu är han sur på mig och säger att vårt sexliv kommer dö ut pga detta. Tycker detta är ett så oerhört omoget beteende. Jag är över 30, jobbar heltid och har en liten dotter. Att ge honom daglig njutning är inte högsta prioritet.
Är medveten om att allt detta låter hur konstigt som helst. Jag vet att alla män älskar sina bj's, men det är inte en chans att det är normalt att tänka på det oavbrutet varje dag.