Anonym (Sandra) skrev 2025-10-19 22:32:12 följande:
Slut på Hemtex redan?!
ville köpa vinglas på Hemtex till jul. Har kollat då å då, det har stått?kommer snart? å nu när jag kollade står det att de redan är slut? Alltså hur är det möjligt, kan de stå så fast de inte riktigt kommit igång med försäljningen eller nått? Fattar inte hur de redan kan va slut. De är de med polkastång som fot. Eller finns de kvar i butik nånstans i Sthlm? Nån som vet? Jag vill gärna ha dom ! :)
De sm är smarta och vill ha svar på såna här frågor.
Vet du vad dom gör?
Jo, dom ringer företaget, mailar eller på annat sätt kommunicerar frågan om glasen är slut eller kommer in.
Inte för vara otrevlig, vilka jävla vinglas?
Ska vi gissa detta och när det finns mer än ett glas?
Och ska vi göra det än mer komiskt, varför går du inte in på hemtex och kollar butiks saldo?
Och ska vi se här, Bromma, Drottninggatan, Lidingö Centrum, Nacka FOrum, port 73 Haninge, Ringen, Sickla, Stockholm västragallerian, Stockholm Fältöversten och Götgatan på rödvinsglas.
Och vitvinsglas finns på Lidingö Centrum, lijeholmen, Livli Kungens kruva, Nacka forum, Port 73 Haninge, Ringen, Stockholm Västgermalmsgallerian, Stockholm Fältöversten, Stockholm Götagatan.
Det tog mig ca 10 sekunder att ta reda på detta, och 4min för skriva något du själv kunde hittat, eller kommunicerat med företaget.
Eller bara helt enkelt köpt dom online.
Och med tanke du inte ens försöker ta reda på detta så tror inte jag på att du så gärna vill ha dom glasen längre.
Detta var en mycket märklig TS minst sagt, och något du kunde kollat upp snabbare än vad det tog dig starta en tråd och skriva den.