Min dejt beter sig som 20-åring
Han är över 50 ,snackar om sitt exo ungarna dessutom släkten hela tiden.Jag har mitt liv liksom och är inte lika intresserad..Verkar väldigt spontan och sexsugen direkt..vad göra?
Han är över 50 ,snackar om sitt exo ungarna dessutom släkten hela tiden.Jag har mitt liv liksom och är inte lika intresserad..Verkar väldigt spontan och sexsugen direkt..vad göra?
Jag fattar inte att du ens ställer frågan. Han verkar ha mycket av det du inte vill ha tolkar jag det som så varför undrar du vad du ska göra?
1: Varför dejta någon som beter sig så. Hen kommer ju inte ändra på sig för att du skapar en tråd på FL.
2: ja det fanns visst inget mer.
Instämmer med Tukt och Senap ovan.
Du skriver här av en anledning? du tycker det inte känns bra eller ger dig dåliga vibbar?
det är svaret, fundera inte mer
❤️
Han är kanske omedveten om vad han gör och hur det påverkar dig. Tala allvar med honom, berätta att du känner dig övergiven och ensam i ert förhållande när han pratar så mycket om sitt ex och sin (gamla) släkt.
Barnen måste hållas aktuella, där får nog du jobba lite mer.
Har själv ex o barn men delar inte med en dejt så..(man).
Tycker du att han är barnslig så är det väl bara gå vidare
Såklart!!
Orkar inte med trams.