Anonym (Tjej) skrev 2025-10-26 12:51:49 följande:
Ville inte med de blev endå
Jag sa att jag va trött när han fråga om jag va på humör vilket jag verkligen va, han säger okej och håller om mig istället men börjar då smeka mig och gnida sig mot mig o sen rör mig ännu mer medan jag bara ligger där helt still och visar 0 intresse. Känner bara under tiden att jag verkligen inte vill men jag kan inte säga nej för känner att jag vill ge han njutning och inte göra han besviken.
Vi låg och började gråta direkt efter (han såg inte) för kände mig äcklig och utnyttjad. Sa jag inte nej tillräcklig eller? känner att han borde fattat att jag inte ville
(dehär är min sambo vi har varit tillsammans i 1,5 år)
Känner igen mig i detdär. Har ibland svårt att bli upphetsad och vill såklart inte göra något sådant då. Brukar säga nej och han lyssnar och vi kramas istället. Sedan efter ett tag kan han börja igen. Säger jag inte ifrån tydligt kan han fortsätta och ibland har jag låtit han blir klar. Men har alltid blivit ledsen efteråt nog för jag känner mig utnyttjad utan att ha särskilt skönt tillbaka.
Det kan vara att din kille var så sugen att han hade svårt att stoppa sig och blir ouppmärksam på annat än sin njutning. Det borde han isåfall träna på eller gå och avsluta ensam. Tycker du ska ta upp detta med honom att du mådde dåligt att han fortsatte trots du inte ville. annars kanske han inte vet att du mår dåligt och kan göra så igen