Anonym (Agneta4ever.) skrev 2025-11-01 19:43:06 följande:
Ni män som har tyckt att Agneta Sjödin såg bra ut som yngre, vad tycker ni om henne nu?
Hon har ju visserligen åldrats med värdighet, men hon har ju gått ut med hur hon ser på de åldersmässiga förändringarna i hennes utseende, bl.a. håret. Om ni jämför hur hon såg ut för 15-25 år sedan mot idag, tycker ni fortfarande att hon är snygg?
Nämn gärna exempel på andra kändisar som ni tycker åldrats med värdighet.
Jag håller inte med om att man inte bli vackrare med åldern. Alla åldras olika.
Jag är 45 och såg foto på mig själv nyligen. Har alltid tyckt att jag ser alldaglig ut. Har inte gillat en sak här och en sak där. Så dök det upp ett minne i mitt fb flöde. Jag kollade på bilden. Osminkad, ute i friska luften i skogen en solig höstdag, rosig om kinderna, ro fylld och för första gången på länge tyckte jag själv att jag var vacker.
Jag träffade min man för över 25 år sedan. Han har bara blivit snyggare med åren. När vi träffades var det ingen annan kvinna som tittade efter honom direkt. Nu.... När vi har varit ute på krogen med vänner så är det alltid några kvinnor som slänger blickar. Men han ser inte det. Han ser inte att han bara ser snyggare ut ju äldre han blir.
Jag tycker att kvinnor som Meryl Streep och Jamie Lee Curtis åldras vackert. De ser ut att vara fulla av liv. Inte vet jag om de har eller inte har gjort behandlingar men de ser betydligt mer naturliga ut hela klanen Kardashian någonsin har gjort eller kommer att göra.
En vacker människa är för mig en människa som lever sitt liv och inte hänger sig upp på att behaga andra.