Män som inte kan ta emot njutning
Är jag ensam eller finns det andra män som inte kan ta emot njutning?
Jag tycker om sex och har det gärna och ofta. För jag vill att min fru skall njuta och få orgasmer. Och hon for ofta orgasmer. Jag eggas och känner iof en njutning när hon njuter. Men jag kan själv inte ta emot njutning. Jag slaknar, och slocknar, direkt. Jag blir distraherad och kommer helt av mig.
Mitt sex handlar helt och hållet om att min fru skall njuta så maximalt som möjligt. Att hon skall få så intensiva och många orgasmer som är möjligt. Får hon inte orgasm (vilket händer ngn gång ibland) så är det inte hela världen. Bara hon ändå njutit under stunden.
Jag tycker att jag så ofta har läst om män som är egoistiska i sängen och bara fokuserar på sin egen orgasm. Inte bryr sig om kvinnan. Jag vet inte om det har påverkat mig men jag har aldrig känt så. Jag kan få orgasm (tex när jag onanerar) men jag tycker att den är så ointressant och tom onödig och överflödig. Jag väljer alltid att avstå när jag har sex med min fru. Och hon har vant sig till slut. Visst försökte hon tidigare ge tillbaka men hon insåg ju att "hon tappade mig" varje gång. Nu inser hon, och litar på, att jag inte vill ha någon orgasm.
Så vi har sex 2-3 gånger i veckan och då är det inriktat på hennes eggning, njutning, stegring och klimax.
Finns det någon annan man som fungerar likadant?
Vad säger ni kvinnor, har ni en man som är likadan? Hur tänker ni om det jag beskriver?