• Pappa i sthlm

Vet din partner om att du brukar skriva här i sexforumet?

Alltså om du är i ett förhållande menar jag. Vet din man eller kvinna om att du är aktiv här i sexforumet? Om inte...varför håller du det hemligt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vet din partner om att du brukar skriva här i sexforumet?
  • KimLinnefeldt
    Anonym (PP) skrev 2025-11-10 13:58:04 följande:

Min partner vet ingenting, och framförallt vet väljarna ingenting. 

Det skulle bli lite av ett nationellt trauma om vissa trådar jag startat här kunde kopplas till min person. 

Nej, då, Magda, var inte blyg nu. Du skulle bli ett föredöme för alla sexintresserade svenskar!
  • Anonym (Karen)

Nä han vet inget och inget han skulle vilja veta heller.
    Jag skriver bara för att tala om hur knäppa folk kan vara.

• Anonym (Q45+)

Nej, han känner inte till det (åtminstone inte vad jag vet...).
    Om han skulle finna det och läsa det jag har skrivit så skulle det inte göra mig något, han vet ganska väl vad jag tycker och var jag står i det jag har skrivit om, och jag i flera sammanhang i forumet uttryckt både uppskattning och tacksamhet om min man, aldrig något negativt (inte såvitt jag kommer ihåg...).

Om jag skulle glömma mig och lämna det öppet för hans ögon så tror jag att han skulle tycka det var glädjande och positivt att jag skriver.
    Men han skulle förmodligen inte låtsas om att han vet, han skulle inte ta upp det med mig, men kanske vara intresserad och road av att fortsätta kolla vad jag skrivit och om jag skriver något nytt.

Det jag skrivit i sexforumet, det som handlar om vår relation och sådant som berör min man, så har jag ofta använt samma anonyma nick, även om jag har uppdaterat det lite med åren.

• Anonym (Man)

Nej, hon skulle bli galen då. 

• Anonym (0227)
    Anonym (Karen) skrev 2025-11-10 14:29:17 följande:

Nä han vet inget och inget han skulle vilja veta heller.
    Jag skriver bara för att tala om hur knäppa folk kan vara.

Nej, han vill nog inte veta. Ingen vill nog veta att de är tillsammans med en Karen som roar sig privat genom att vråla oanständigt på de som diskuterar.

Nej fy fan😉
  • Anonym (Familjeliv?)

Jag pratar inte med min partner om att jag har familjeliv ens? det är mitt privatliv. 

• Martinnains

Inte längre i förhållande men svarade ja för när jag var i förhållande, ett förhållande som knakade i fogarna. Anledningen till att jag just att förhållandet gick dåligt och jag försökte förstå hur andra människor tänker och det berättade jag för henne.

• OlleSQ

Ingen aning om vad min fru sitter på för olika forum eftersom hon bara surfar på mobilen.

Själv föredrar jag riktig dator och skärm och döljer inget så vad jag surfar på syns tydligt när hon går förbi. 

• Anonym (DTE)

Javisst vet han det, och han är också aktiv. Jag kan dock tycka att det är lite genant att visa vad jag skrivit, eller att han själv listar ut att det är jag. Ganska dumt egentligen, jag skriver inget som är hemligt för honom. Kanske bara det att jag skrivit det så att andra kan läsa som blir det genanta även om man är anonym.

• Anonym (Q45+)
    KimLinnefeldt skrev 2025-11-14 11:18:19 följande:

Men om ni berättar om ert eget sexliv? 

Nej, han känner inte till när jag berättar om vårt eget sexliv, och berättar saker om honom.
    Så vitt jag vet känner han inte till det.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Q45+) skrev 2025-11-17 08:30:25 följande:
    Nej, han känner inte till när jag berättar om vårt eget sexliv, och berättar saker om honom.
    Så vitt jag vet känner han inte till det.
    Samma här
  • Anonym (KentAgent)

Nej, hon vet ingenting om att jag ens finns på FL. Hennes sexuella preferenser och intressen är så begränsade så det här blir en kanal där jag kan svara i trådar och ventilera sånt som viktigt eller åtminstone lustfyllt.

Svar på tråden Vet din partner om att du brukar skriva här i sexforumet?