• Anonym (Hmm)

Mulliga kvinnor

Yepp, som det låter.
    Min första flickvän var "mullig"  och även mina andra och så min nuvarande. 
    Jag tror - rätta mig om jag har fel - vi killar tycker faktiskt om om mulliga kvinnor.
     Jag somnar gärna i sked med en kvinna med former - kanske inte fet men gärna lite .... att ta på. OK, låter väl helt fel men ..

• Svar på tråden Mulliga kvinnor
  • Miz B Havin

Vadå låter helt fel?

Menar du att det inte skulle vara okej att föredra mulliga kvinnor?

• En glad tjej
    Anonym (Hmm) skrev 2025-11-10 00:06:32 följande:
    Mulliga kvinnor

Yepp, som det låter.
    Min första flickvän var "mullig"  och även mina andra och så min nuvarande. 
    Jag tror - rätta mig om jag har fel - vi killar tycker faktiskt om om mulliga kvinnor.
     Jag somnar gärna i sked med en kvinna med former - kanske inte fet men gärna lite .... att ta på. OK, låter väl helt fel men ..

De flesta män jag pratat med gillar kvinnor med former, inga benrangel. Sen vet jag inte vad du menar med "mullig", är det övervikt du syftar på eller bara kurvig? 
  • Anonym (Mums)

Jag gillar kvinnor som har lite former. Det betyder alltså att jag gillar inte benrangel eller för överviktiga.

Min preferens är normalviktiga till övre delen av normalvikt.

• Anonym (H)

Alla gillar olika men jag håller med, hellre en kvinna med några kilon för mycket än för lite. Inte minst om de extra kilona sitter på rumpan.

• Anonym (Anton)

Inte jag. Föredrar definitivt tunnare kvinnor

• KimLinnefeldt

Drömmer om en hulligare kvinna än min. Hon är helt normal i kroppen. Skulle vilja älska med en riktigt stor kvinna någon gång.

Frågan är om det är opraktiskt om hon är väldigt stor, att det är svårt att komma åt.

• Anonym (Lea)
    KimLinnefeldt skrev 2025-11-14 15:50:15 följande:

Drömmer om en hulligare kvinna än min. Hon är helt normal i kroppen. Skulle vilja älska med en riktigt stor kvinna någon gång.

Frågan är om det är opraktiskt om hon är väldigt stor, att det är svårt att komma åt.

När jag var med en riktigt mullig man så var det väldigt svårt för honom att komma in och sexet blev bara jobbigt på många sätt och sängen skakade hela tiden. Men kanke är enklare om det är omvänt och hur man uppfattar det då.
  • Anonym (Klurigt att pricka in)

Jag tycker det är svårt att pricka in att vara lagom kurvig. Jag är plufsig på 45, men minskar jag till 42 ser jag anorektisk ut (155cm) så jag behöver väga 43-44 för att jag skall trivas med mitt utseende. Jag behöver inte väga mig så ofta, jag ser skillnaden i spegeln. Ser jag perfekt ut på morgonen äter jag 1900-2000 kcal. Fet 1800-1900 smal 2000-2100.

• karolin35287

En del skrev om kvinnliga former. Vilka former är kvinnliga, fyrkanten och rätblocket?

• Anonym (Mums)
    karolin35287 skrev 2025-11-20 15:55:05 följande:

En del skrev om kvinnliga former. Vilka former är kvinnliga, fyrkanten och rätblocket?

Timglasformen är fin,fin. Mums!
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Mums) skrev 2025-11-20 19:03:59 följande:
    Yepp! Kolla kocken Nigella Lawson - nomnomnomTungan ute
  • karolin35287
    Anonym (Mums) skrev 2025-11-20 19:03:59 följande:
    Hyperboloid typ då. Min poäng var att påpeka former inte är vare sig kvinnliga eller manliga, lika lite som bokstäver eller eller sandkorn är det.
  • Anonym (Timglasfigur)
    karolin35287 skrev 2025-11-20 20:19:46 följande:
    Hyperboloid typ då. Min poäng var att påpeka former inte är vare sig kvinnliga eller manliga, lika lite som bokstäver eller eller sandkorn är det.
    Möjligen om man är autist och tolkar allting bokstavligt.

Alla som inte växt upp i Fritzls källare vet vad "kvinnliga former" betyder och att det inte har något med rätblock att göra.
  • karolin35287
    Anonym (Timglasfigur) skrev 2025-11-20 20:28:21 följande:
    Möjligen om man är autist och tolkar allting bokstavligt.

Alla som inte växt upp i Fritzls källare vet vad "kvinnliga former" betyder och att det inte har något med rätblock att göra.
    Nej, det är inte diagnosberoende. Bokstaven A är inte mer kvinnlig eller manlig än B eller tvärtom. Däremot kan vi tillskriva bokstäver eller former egenskaper efter behag. Om inte geometriska former åsyftades så kanske det var organiska då, assymetri och sådant vi inte kan kategorisera till geometriska former. 
Svar på tråden Mulliga kvinnor