Bröst
Är ni nöjda med era bröst?
Vilken bh storlek har ni?
Om ni vill ändra på dem, hur vill ni ändra?
Om ni ändrat dem, hur gjorde ni?
Är ni nöjda med era bröst?
Vilken bh storlek har ni?
Om ni vill ändra på dem, hur vill ni ändra?
Om ni ändrat dem, hur gjorde ni?
De är helt ok.
märmar mig 50, fött och ammat 4 barn men brösten är förhållandes intakta. 70 B eller C det varierar på typ av BH.
tynglagen är ju snällare mot små bröst och jag har aldrig pendlat i vikt eller gått upp så mycket som gravid så förutsättningarna för att få behålla formen har väl varit goda.
Rent estetiskt tyckte jag väl att de var snyggast när
jag ammade men samtidigt så är det ju rätt skönt med små bröst när man tränar mycket som jag gör.
Så helt ok ändå. Inte perfekta men ok.
Har alltid hatat mina myggbettsbröst - alltså så långt tillbaka som jag kan minnas - och har alltid drömt om att kunna göra nåt åt dem. Jag har dock aldrig haft ekonomi till det, och även om jag hade haft det så finns det ingen som vill operera mig pga riskerna - jag ligger och har alltid (sen tidiga tonåren) legat på ett bmi runt 12, vilket tydligen innebär förhöjd risk vid operationer ... 😔
Vad ska jag säga- jag är 50+ och har underbart snygga bröst.
Män gissar min ålder till 30-35.
Tack naturen & alla balla gener.
Så "anna" varför svarar du inte på din egna frågor?
Så "anna" varför svarar du inte på din egna frågor?
Har alltid hatat mina myggbettsbröst - alltså så långt tillbaka som jag kan minnas - och har alltid drömt om att kunna göra nåt åt dem. Jag har dock aldrig haft ekonomi till det, och även om jag hade haft det så finns det ingen som vill operera mig pga riskerna - jag ligger och har alltid (sen tidiga tonåren) legat på ett bmi runt 12, vilket tydligen innebär förhöjd risk vid operationer ... 😔
Har 70I. Ja de är finare än många andras
De har närt 3 barn så de har gjort ett bra jobb. Har storlek 80C/D. Storleksmässigt inget fel men hängiga efter tre graviditeter och ammat totalt över tre år. Så inte jättenöjd utseendemässigt men inte så att jag skulle göra något åt det, inte värt riskerna och jag försöker verkligen visa mina barn att man duger som man är.
70B kupa.
Jag är ganska nöjd för mina bröst har inte blivit så hängiga fast jag har ammat två barn