• Haloqueen

Hur många gånger per vecka har ni sex?

Ni som lever i en relation, hur många gånger per vecka har ni sex?

Och vad ska hända för att ni ska räkna det som sex? Utlösning/orgasm? penetration?

• Svar på tråden Hur många gånger per vecka har ni sex?
  • New  Dawn

Oftast var 5:e-6:e dag, men kan bli mellan 4-7 dagar mellan. Väldigt sällan mer än 7 dagar. 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (K)
    Haloqueen skrev 2025-11-17 20:45:59 följande:
    Det är så intressant, för jag suger min mans kuk flera gånger om dagen, men av någon anledning så räknar vi bara penetrerande sex med kuk i fitta när vi räknar antalet gånger vi har sex. Ä rdet fler som gör så?
    Vad gör han för dig?
  • Anonym (Maria)

Två gånger i veckan inget penetrerande bara oralt och satisfyer behövs inget glid rinner till så bra ändå. Vi är 70+

• Haloqueen
    Anonym (K) skrev 2025-11-19 20:03:24 följande:
    Vad gör han för dig?
    Åh, han slickar och fingrar mig massor. Bara de senaste 24 timmarna så har jag nog suttit i hans ansikte 4-5 gånger 🤫
  • Anonym (Tyvärr...)

Jösses jävlar vad det gängas högt upp i åldrarna!
    Man blir lite avis.

• Anonym (Packa mammas kappsäck)

3 ggr i veckan oftast. Har det gått 3 dagar utan sex blir vi båda lättretliga.
    40 och 42. Förhållande 3 år.

• Anonym (I wish)

i veckan... ha... jag har haft sex med min sambo fler än 2 gånger i år, men tror inte det blivit så många gånger som 5... Han är inte intresserad och har inte lust. Känns jättekul... eller så inte.

• max32
    Anonym (I wish) skrev 2025-11-21 00:22:13 följande:

i veckan... ha... jag har haft sex med min sambo fler än 2 gånger i år, men tror inte det blivit så många gånger som 5... Han är inte intresserad och har inte lust. Känns jättekul... eller så inte.

Låter hemskt!
  • Anonym (Vidar Flintpåle)
    Anonym (Packa mammas kappsäck) skrev 2025-11-20 11:16:54 följande:

3 ggr i veckan oftast. Har det gått 3 dagar utan sex blir vi båda lättretliga.
    40 och 42. Förhållande 3 år.

Jag blir lättretlig efter en vecka/tio dagar. Vilket gör att min fru får ännu mindre lust att ligga. Så nu försöker jag att inte agera på min frustration. Det funkar.
  • Anonym (Lycklig man)

Blir nog i snitt 5-6 ggr per vecka. Ibland är någon bortrest och då blir det mindre, Ibland kan de bli 5ggr på en helg..
    45-årsåldern och varit tillsammans drygt 25 år

• Anonym (Sällan)

Vi har varannan vecka ungefär. Vi är i 50-årsåldern och har varit ett par i 20 år.

• Anonym (Kalle)

ja hur många ggr i veckan är lätträknade, det är noll..får vara ?glad? om det blir 1-2 ggr per år, gift man här!

• Anonym (Kåta)

Vi är ett par sen snart 6år.
    En "vanlig" vecka så har vi nog sex (fullbordat eller oralt) 6-10ggr.
    Sen så finns det ju veckor där det ibland blir mer, och ibland mindre.
    Vi är m45 o k59

• Anonym (Vill mer men ok)

Typ 1 gång per vecka just nu (relativt nykära och i 40 - 45 års åldern).
    Vi skulle vilja mycket oftare men faktorer som barn i hemmet, tuffa jobb, dålig sömn och vinterhalvår spelar nog in.
    Mitt drömläge vore typ 3-4 ggr per vecka.

• Anonym (Stygga Pappan)

Eftersom vi kör med säkra perioder håller vi bra koll på hur ofta / när vi har sex Cool eftersom vi har en app som vi lägger in när vi har knullat.
    Lite statistik åt dem som är nyfikna
    2023:  164 gånger
    2024:  84 gånger är bokförda men här har jag slarvat mycket med min bokföring. Eftersom min sambo blev gravid och vi behövde inte tänka på säkra perioder.
    Kan tillägga att vi aktivt försökte bli gravid.
    Enligt min sambos åsikt så knullade vi precis lika mycket som år 2023.
    2025: läget för detta är är betydligt sämre men inte alls dåligt 97 gånger till dags datum med en härlig 16 månaders kidd i huset.

• Anonym (Gun)

Jag får ingenting så därför har jag en yngre man som älskare. 30 år yngre. Love it!

• Easilyledlady79

Mer sällan än varje vecka tyvärr. vi är strax över 45 bägge två och varit tillsammans i massa år. Jag hade gärna haft sex i alla fall en gång i veckan. Min man vill nog egentligen det också men han har haft lite problem att få upp den de senaste åren och det har tyvärr satt sig på självkänslan. Visst har vi piller han kan ta till men hjärnspöken och rädslor är svåra att ta sig ur.

Svar på tråden Hur många gånger per vecka har ni sex?